از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85568

129 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام کریم اسدی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگی خلخال گفت: این همایش بر اساس برنامه ریزی انجام شده باید اواخر اسفند سال جاری برگزار می شد.وی شرایط جوی و آب و هوایی منطقه و مشکل مسافرت مدعوین ساکن سایر مناطق کشور را دلیل تغییر زمان این همایش به نیمه […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام کریم اسدی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگی خلخال گفت: این همایش بر اساس برنامه ریزی انجام شده باید اواخر اسفند سال جاری برگزار می شد.
وی شرایط جوی و آب و هوایی منطقه و مشکل مسافرت مدعوین ساکن سایر مناطق کشور را دلیل تغییر زمان این همایش
به نیمه اول اردیبهشت سال آینده ذکر کرد.
رییس شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار داشت: در این همایش از ۱۳ چهره فاخر علمی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و نظامی این شهرستان که در زمینه های مختلف برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی و همچنین منطقه جنوب استان تلاش کرده اند، تجلیل خواهد شد.
وی گفت: استمرار برگزاری چنین همایش ها و برنامه هایی انگیزه خدمت بیشتر و بهتر از سوی مفاخر و مشاهیر را به مردم منطقه زادگاه خود فراهم می کند.
وی با بیان اینکه محدودیت اعتبارات فرهنگی نباید مانع از برگزاری چنین برنامه هایی شود اظهار کرد: در بسیاری از موارد همت والا و داشتن انگیزه لازم برای انجام چنین همایش هایی کاربردی تر و موثرتر از داشتن پول لازم برای انجام این امر است.
برگزاری همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر خلخال از سه سال پیش در جلسات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان طرح و اواخر پاییز امسال اجرای این برنامه نهایی و مورد تایید اعضای این شورا قرار گرفت.
خلخال و کوثر در جنوب استان اردبیل از دیرباز مهد پرورش علما و دانشمندان و خاستگاه بزرگان بوده اند و افراد برجسته علمی چون استاد سیدعبدالرحیم خلخالی ، آیت الله یکتایی ، ملا محمد صالح خلخالی ، ملا محمد خلخالی و آیت‌ الله جوادی زاویه در دامن این دیار فرهنگ دوست و عالم پرور تربیت یافته و در خدمت جامعه بوده اند.
۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


فرهنگ عمومی


امام جمعه


خلخال

نظرات بسته شده است.