از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84961

54 بازدید

به گزارش روز شنبه خبرنگار علمی خطرنگار، دکتر نصرت الله ضرغام در نشستی خبری در باره این همایش اظهار داشت: این همایش بین المللی ۸ و ۹ اسفند در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.وی ادامه داد: این همایش با چهار محور اصلی مدیریت استعداد و فناوری، مدیریت استعداد در جامعه، مدیریت […]

به گزارش روز شنبه خبرنگار علمی خطرنگار، دکتر نصرت الله ضرغام در نشستی خبری در باره این همایش اظهار داشت: این همایش بین المللی ۸ و ۹ اسفند در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
وی ادامه داد: این همایش با چهار محور اصلی مدیریت استعداد و فناوری، مدیریت استعداد در جامعه، مدیریت استعداد روانشناسی و مدیریت استعداد اقتصاد با تمرکز بر اقتصاد کودکان برگزار می شود.
به گفته وی میزبان سخنرانان داخلی و خارجی متخصص در زمینه مدیریت استعداد هستیم.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بر اهمیت استعدادیابی در کودکان تاکید کرد و اظهار داشت: آینده همه کشورها را کودکان رقم می زنند، هر قدر بازیگران این حوزه آگاه تر باشند بهتر می توانند استعداد کودکان را شناسایی کرده و آنها را برای رسیدن به اهداف خود در راستای استعدادشان شناسایی کنند.

** هر کودکی استعداد خاصی دارد
دبیر علمی این همایش نیز با اشاره با اهمیت مدیریت استعداد گفت: مدیریت استعداد یک رشته راهبردی است که کشورها طی دو دهه اخیر سرمایه گذاری زیادی روی آن کرده اند، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران همایش های خوبی در حد نظریه پردازی طی سال های اخیر برگزار کرده است.
دکتر علی گرجی پور ادامه داد: توجه به یافتن استعدادهای درخشان همواره مطرح بوده است ولی باید بدانیم هر کودکی استعدادی دارد که باید شناسایی شده و رشد داده شود.
ادامه دارد…
علمی**۹۱۵۷**۱۴۴۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


فناوری


صندوق پزوهشگران

نظرات بسته شده است.