از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84924

48 بازدید

اخبار داخلی*********تهران – «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در گفت وگویی با روزنامه سوئیسی «باسلر سایتونگ در پاسخ به سوالی درخصوص ادامه اجرای تعهدات برجام گفت: این موضوع به خواست مردم بستگی خواهد داشت.تهران- وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این وزارتخانه وظیفه تعادل بخشیدن به عرضه و تقاضای مسکن را دارد و […]

اخبار داخلی
*********
تهران – «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در گفت وگویی با روزنامه سوئیسی «باسلر سایتونگ در پاسخ به سوالی درخصوص ادامه اجرای تعهدات برجام گفت: این موضوع به خواست مردم بستگی خواهد داشت.
تهران- وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این وزارتخانه وظیفه تعادل بخشیدن به عرضه و تقاضای مسکن را دارد و در این ارتباط اقشار کم درآمد و متوسط جامعه را در اولویت قرار داده ایم.
اخبار خارجی
*********
مسکو – وزیر امور خارجه روسیه با زیر سوال بردن ادعای تحریم کنندگان در غرب و اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه تحریم های آنان ملت ها را هدف قرار نمی دهد، اظهار کرد: در درجه اول این مردم کشورها هستند که از تحریم ها ضربه می خورند.
لندن – چهاردهمین گزارش «یوکیا آمانو» رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره راستی آزمایی اجرای برجام در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت تأکید می‌کند که ایران از تعهداتش در این توافق منحرف نشده است.
تهران– شبکه سی‌ ان‌ ان به نقل از منابع آگاه گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با ابقای حدود ۴۰۰ نظامی این کشور در سوریه موافقت کرده است.
تهران – رویترز اعلام کرد: گزارش روز جمعه آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان می دهد که ایران به رغم تحریم های امریکا به برجام پایبند بوده است.
نیویورک – نمایندگان ۶۰ کشور به عنوان گروه حامی قوانین بین المللی و منشور ملل متحد عصر جمعه با حضور وزیر خارجه ونزوئلا تشکیل جلسه دادند.
تهران – ائتلاف مخالفان رئیس جمهوری سودان جمعه شب در واکنش به نطق تلویزیونی «عمر البشیر» اعلام کرد: درخواست وی برای گفت و گو در این مقطع دیر و رویکرد جامعه به سمت دیگری است.
تهران – ائتلاف مخالفان رئیس جمهوری سودان جمعه شب در واکنش به نطق تلویزیونی «عمر البشیر» اعلام کرد: درخواست وی برای گفت و گو در این مقطع دیر و رویکرد جامعه به سمت دیگری است.
تهران – «عمر حسن البشیر» رئیس جمهوری سودان، بامداد شنبه و تنها ساعاتی پس از انحلال دولت مرکزی و دولت های محلی در کشورش، وزیران و استانداران جدید را از میان نظامیان معرفی کرد.
تهران- یوشکا فیشر وزیر خارجه اسبق آلمان و از اعضای ارشد حزب سبز این کشور، می گوید که با رفتن دونالد ترامپ رییس کاخ سفید، اختلافات آمریکا و اروپا تمام نمی شود.
تهران – شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی» آمریکا گزارش داد که دولت این کشور در پی امتناع کشورهای اروپایی از پذیرش جنگجویان بازداشت شده داعش، انتقال گروهی ازمقام‌های ارشد آن‌ها به زندان گوانتانامو را بررسی می‌کند.
تهران- با وجود آنکه دیوان عالی ونزوئلا پیشتر حکم به ممنوع‌الخروجی «خوان گوایدو» رهبر مخالفان این کشور داده بود، وی جمعه با نقض این حکم، برای شرکت در رویدادی در خاک کلمبیا حضور یافت.
شبس**۱۶۱۳

انتهای پیام /*


کلیات


عناوین


خطرنگار،

نظرات بسته شده است.