از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84711

74 بازدید

به گزارش خطرنگار، دکتر ‘مونس احمر’ روز جمعه در مقاله ای زیر عنوان ‘ایران نه، اسرائیل تهدید است’ که در روزنامه انگلیسی زبان ‘اکسپرس تریبیون’ پاکستان منتشر شد، افزود: ایران در هیچ تجاوزی نقش نداشته و ندارد درحالی که صهیونیست ها بلندی های جولان، بیت المقدس، کرانه باختری و غزه را اشغال کرده اند.این استاد […]

به گزارش خطرنگار، دکتر ‘مونس احمر’ روز جمعه در مقاله ای زیر عنوان ‘ایران نه، اسرائیل تهدید است’ که در روزنامه انگلیسی زبان ‘اکسپرس تریبیون’ پاکستان منتشر شد، افزود: ایران در هیچ تجاوزی نقش نداشته و ندارد درحالی که صهیونیست ها بلندی های جولان، بیت المقدس، کرانه باختری و غزه را اشغال کرده اند.
این استاد پاکستانی روابط بین الملل افزود: در روزهای اخیر کنفرانسی به میزبانی آمریکایی ها در ورشو لهستان برگزار شد که البته هدف از این نشست انزوای ایران بود و هیچ تمرکزی بر تهدید واقعی صلح و امنیت منطقه ای که از سوی رژیم صهیونیستی ایجاد شده، نداشت.
وی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، این کشور تا به امروز از مبارزه مردم فلسطین حمایت کرده است. چهل سال پیش نهضت انقلاب اسلامی ضدآمریکا و ضد نظام شاهی آغاز شد که در نتیجه آن سیاست های راهبردی آمریکا در خلیج فارس را از بین برد.
مونس احمر افزود: متاسفانه با وجود اینکه ایران در کنار فلسطینی ها و سایر کشورهای منطقه قرار دارد برخی از کشورهای عربی برای منزوی کردن ایران، در طرح های آمریکایی – صهیونیستی مشارکت دارند.
وی گفت: منزوی کردن ایران هیچ سودی نخواهد داشت و چنین سیاست هایی موجب افزایش سیاست ضدآمریکایی در ایران می شود. با تمام این وجود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ایران در این چهار دهه در برابر تمامی فشارها مقاومت کرده است.
کارشناس پاکستانی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از سیاستی مشترک برخی از کشورهای عربی را مجبور به جبهه گیری علیه ایران کرده که هدف آن گمراه کردن این کشورها برای انجام مسئولیت اصلی خود یعنی پایان دادن به اشغالگری ها در سرزمین های عربی، است.
کنفرانس به اصلاح «صلح و امنیت در خاورمیانه» در ورشو لهستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۳ و ۱۴ فوریه) با محوریت آمریکا و متحدان ضدایرانی‌اش برگزار شد ؛ کنفرانسی که بیش از شصت کشور از جمله کشورهای عربی خاورمیانه در آن حاضر بودند.
شبک**آساق*۲۷۴**۱۳۹۲

انتهای پیام /*


سیاسی


کارشناس پاکستانی


ایران


رژیم صھیونیستی

نظرات بسته شده است.