از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84658

50 بازدید

رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس شامگاه پنجشنبه در حاشیه رونمایی از این مجموع به خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: مجموع کتاب های آموزش شهروندی یک مجموعه ۲۶ جلدی است که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز تدوین و چاپ شده است.مریم درویشی بیان داشت: ۱۳ جلد این مجموعه ویژه دانش […]

رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس شامگاه پنجشنبه در حاشیه رونمایی از این مجموع به خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: مجموع کتاب های آموزش شهروندی یک مجموعه ۲۶ جلدی است که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز تدوین و چاپ شده است.
مریم درویشی بیان داشت: ۱۳ جلد این مجموعه ویژه دانش آموزان و ۱۳ جلد آن ویژه مربیان می باشد که در محورهای مختلف شهروندی تدوین و تنظیم شده است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله محورهای مورد توجه در این مجموعه توسعه پایدار و محیط زیست، معماری و شهرسازی، خدمات شهری و فضای سبز، حقوق شهروندی، ورزش، پدافند غیرعامل، حمل و نقل و ترافیک و خلاقیت و برخی موارد دیگر است.
به گزارش خطرنگار، نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور از یکم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس آغاز به کار کرده و تا سوم همین ماه برپا است.
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.
۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


آموزش شهروندی


هرمزگان

نظرات بسته شده است.