از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84599

29 بازدید

به گزارش خطرنگار، مولف کتاب ‘شرح کامروایی’ در این آیین گفت: کتاب شرح کامروایی ۲ جلد در حدود یک هزار و ۶۰۰ صفحه به ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلامت سیدحسین رضا زاده یکی از نیکوکاران اصفهان به عنوان برای نسل جوان پرداخته شد.حمیدرضا چاکری افزود: با نگاهی گذرا به زندگی انسان های موفق […]

به گزارش خطرنگار، مولف کتاب ‘شرح کامروایی’ در این آیین گفت: کتاب شرح کامروایی ۲ جلد در حدود یک هزار و ۶۰۰ صفحه به ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلامت سیدحسین رضا زاده یکی از نیکوکاران اصفهان به عنوان برای نسل جوان پرداخته شد.
حمیدرضا چاکری افزود: با نگاهی گذرا به زندگی انسان های موفق و توجه به مولفه های موفقیت آنها می توان به ریشه ها دست یافت و علل توفیق ها را در فراسوی علت های مادی جستجو کرد.
همچنین ویراستار این کتاب گفت: این کتاب مشحون از تاریخ و تصاویر و علمای اصفهان هم هست.
فریبرز راهدان اضافه کرد: این کتاب تلفیقی از متن و تصویر است و فرصتی برای آشنایی جوانان برای ورود به عرصه کارهای خیر و عام المنفعه است.
همچنین سید حسین رضا زاده در این مراسم گقت: هر چه در مسیر خدمت به مردم و دین قدم گذاشتن به برکت ارتباط با خدا، دعا، جلسات قرآن و اطاعت از پدر و مادرم بوده است.
وی تصریح کرد : هر ماه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر به پایگاههای اینترنتی موسسه تحقیقات نشد اهل البیت (ع) از سراسر کشور و جهان مراجعه می کنند.
ساخت ۲۰۸ باب منزل خوابگاهی برای دانشجویان، ساخت درمانگاه امام رضا (ع)، ساخت مرکز تحقیقات اهل البیت (ع)، انجمن مددکاری امام زمان (عج) و برگزاری دهها جلسه معرفتی و قرآنی از جمله فعالیت سید حسین رضا زاده است.
/۷۱۳۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


رونمایی


اصفهان

نظرات بسته شده است.