از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82654

69 بازدید

به گزارش خطرنگار، عباس عباس پور امروز (شنبه) در اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش؛ مدیریت منابع انسانی و مالی با تأکید بر تحقق سند تحول بنیادین در دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: این همایش با همکاری دبیرخانه دانشگاه علامه طباطبایی و معاونت توسعه آموزش و پرورش برگزار می شود.وی افزود: مدیریت صحیح و […]

به گزارش خطرنگار، عباس عباس پور امروز (شنبه) در اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش؛ مدیریت منابع انسانی و مالی با تأکید بر تحقق سند تحول بنیادین در دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: این همایش با همکاری دبیرخانه دانشگاه علامه طباطبایی و معاونت توسعه آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی افزود: مدیریت صحیح و اثر بخش سرمایه انسانی کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به بازنگری در رویکرد و روش های برنامه ای برای از بین بردن چالش ها دارد.
دبیر علمی همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش با اشاره به اینکه علت اصلی برگزاری همایش، توجه به معلمان مهم ترین دارایی های آموزش و پرورش است، گفت: هدف این همایش بهبود تعاملات و میان آموزش و پرورش و دانشگاه به واسطه نظریه و عمل بود.
به اعتقاد عباس پور، این همایش با هدف کمک به اقتصاد آموزش و پرورش منابع انسانی و مالی در اهداف خاص تر بوده است.
وی ادامه داد: همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش در محورهای نظام تامین و تخصیص منابع مالی آموزش و پرورش و مدیریت و برنامه‌ریزی منابع انسانی در آموزش و پرورش به مدت دو روز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
۹۴۹۱**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


آموزش


همایشس اقتصاد آموزش و پرروش


مقاله


دبیر علمی

نظرات بسته شده است.