از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 80663

122 بازدید

به گزارش روز جمعه خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، نتایج هفت فراخوان اخیر مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم از شهریور ۹۴ تا شهریور ۹۷ بررسی شد.این گزارش بر اساس تعداد افرادی است که تا پایان آبان ماه سال ۹۷ در دانشگاه ها جذب شده اند و صرفاً دانشگاه هایی مطرح هستند که در هفت فراخوان […]

به گزارش روز جمعه خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، نتایج هفت فراخوان اخیر مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم از شهریور ۹۴ تا شهریور ۹۷ بررسی شد.
این گزارش بر اساس تعداد افرادی است که تا پایان آبان ماه سال ۹۷ در دانشگاه ها جذب شده اند و صرفاً دانشگاه هایی مطرح هستند که در هفت فراخوان اخیر دست کم چهار تن را جذب کرده اند.
متقاضیان با انتخاب دانشگاه های رده بالاتر و دانشگاه هایی که تعداد متقاضی کمتری برای هر کرسی خود دارند، شانس جذب خود را افزایش می دهند.
محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم هم پیش از این در گفت و گو با خطرنگار، از هوشمند شدن سامانه جذب وزارت علوم خبر داده بود. بر این اساس، راهنمایار به داوطلبان برای انتخاب دانشگاه مناسب با شرایط آنها کمک می کنند.
در این گزارش اسامی ۱۴۱ دانشگاه، موسسه و پژوهشگاهی که در هفت فراخوان اخیر جذب هیأت علمی شرکت کرده اند، منتشر شده است. در این میان، دانشگاه تهران با داشتن ۷ هزار و ۱۲۵ متقاضی جذب هیأت علمی، پرمتقاضی ترین دانشگاه است. کم متقاضی ترین دانشگاه برای جذب در این هفت فراخوان از آن موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) است.
دانشگاه تهران در این هفت فراخوان تنها ۸۶ تن را جذب کرده است و کمترین جذب در برخی دانشگاه ها طی این سه سال، به عدد چهار هم رسیده است.
در کل ۲ هزار و ۷۵ عضو هیأت علمی طی هفت فراخوان و در مدت زمان سه سال در دانشگاه ها جذب شدند.
بیستمین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه های کشور از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.
**۹۴۹۲**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


جذب هیأت علمی


وزارت علوم


دانشگاه تهران

نظرات بسته شده است.