از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79311

125 بازدید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خطرنگار، امروز معامله گران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، هر نیم سکه را ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه را یک میلیون ۳۸۰ هزار تومان فروختند و هر قطعه سکه گرمی ۷۵۵ هزار تومان عرضه شد.در بازار […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خطرنگار، امروز معامله گران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، هر نیم سکه را ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه را یک میلیون ۳۸۰ هزار تومان فروختند و هر قطعه سکه گرمی ۷۵۵ هزار تومان عرضه شد.
در بازار مصنوعات طلا نیز بهای هر مثقال طلا یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۶۴ هزار و ۷۰۰ تومان نرخ گذاری شد.
با اینکه انتظار می رفت به دنبال کاهش بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی و رسیدن آن به سطح قیمتی یک هزار و ۳۱۲ دلار و ۷۲ سنت، نرخ ها در بازار طلا تعدیل شود، افزایش نرخ ارزهای عمده مانع از این کار شد.
در ابتدای معاملات امروز بازار ارز، صرافی های بانکی هر اسکناس یورو را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان عرضه می کردند که در میانه روز این نرخ ها هر کدام ۲۰۰ تومان افزایش یافت.
دیروز در سامانه سنا میانگین فروش هر یورو ۱۳ هزار و ۴۷۷ تومان و هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۴۸۸ تومان بود و در سامانه نیما حواله هر یورو ۱۰ هزار و ۱۵۴ تومان و هر دلار ۱۰ هزار و ۳۲۰ تومان به فروش رفت.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.
اقتصام**۲۰۲۵**۹۱۸۹

انتهای پیام /*


اقتصاد


بهای سکه و ارز


بازار طلا


۱۵ بهمن

نظرات بسته شده است.