از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79236

413 بازدید

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی خطرنگار، جشنواره جهانی فیلم فجر در سال های گذشته بخشی با نام «کتابخانه ویدیویی» را راه اندازی کرد که از این طریق اطلاعات فیلم ها در اختیار مهمانان خاص از جمله پخش‌کنندگان بین‌المللی، خریداران، مدیران جشنواره‌ها و مهمانان بازار فیلم قرار می گیرد.موفقیت این بخش در دوره های گذشته […]

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی خطرنگار، جشنواره جهانی فیلم فجر در سال های گذشته بخشی با نام «کتابخانه ویدیویی» را راه اندازی کرد که از این طریق اطلاعات فیلم ها در اختیار مهمانان خاص از جمله پخش‌کنندگان بین‌المللی، خریداران، مدیران جشنواره‌ها و مهمانان بازار فیلم قرار می گیرد.
موفقیت این بخش در دوره های گذشته سبب شد «کتابخانه ویدیویی» برای دوره سی و هفتم تکمیل و گسترش یابد و در این دوره مجموعه تولیدات سینمای کوتاه، تجربی، انیمیشن، مستند و بلند بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
بر این اساس، علاقه‌مندان تا ۱۰ اسفندماه فرصت دارند برای ثبت فیلم به بخش کتابخانه ویدیویی در وب‌سایت جشنواره به آدرس www.Fajriff.com مراجعه کنند.
فیلم‌های کتابخانه ویدیویی در محل برگزاری جشنواره از طریق سرور داخلی در محیطی با امنیت بالا و رعایت حقوق مولفان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
جشنواره جهانی فیلم فجر پس از دیده شدن اثر هر فیلمساز توسط هر شخص، امکان ایجاد تماس با کارگردان را برای بیننده فیلم مهیا می کند و در همان روز اطلاعات تماشاگر فیلم را به کارگردان ارایه خواهد کرد تا در صورت تمایل وی امکان تماس و تبادل نظر را داشته باشد.
از دیگر خدمات این بخش ارائه امکاناتی همچون مکان مناسب جلسه و مترجم از طرف جشنواره است.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره info@Fajriff.com است.
سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ*٩٢۴۶** ۲۰۲۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره جهانی فیلم فجر


مهلت ثبت فیلم


کتابخانه ویدیویی

نظرات بسته شده است.