از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79213

171 بازدید

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، رونق تولید و رفاه مردم را از اولویت های بودجه ۹۸ عنوان کرد و گفت: تمرکز بر این ۲ نقطه، این امکان را فراهم می کند که در سال ۹۸ بسیاری از گره های اقتصادی کشور گشوده […]

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، رونق تولید و رفاه مردم را از اولویت های بودجه ۹۸ عنوان کرد و گفت: تمرکز بر این ۲ نقطه، این امکان را فراهم می کند که در سال ۹۸ بسیاری از گره های اقتصادی کشور گشوده شده و پیچ تحریمی و اقتصادی که نظام سلطه جهانی برای ایران تعبیه کرده است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه قیمت ها در بازار مصرفی نه با نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی بلکه با نرخ ارز آزاد یا سامانه نیما تعیین می شود، افزود: به جای آنکه ۱۴ میلیارد دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان را برای تامین کالاهای اساسی تخصیص دهیم، تامین این کالاها را به خود مردم واگذار کنیم.
وی ادامه داد: اختصاص ۱۴ میلیارد دلار به مردم نه تنها دست رانت خواران و دلالان را به عنوان عامل گرانی و نوسان قیمت ها در بازار کوتاه می کند، بلکه زمینه مدیریت مناسب و ثبات بازار را به دنبال خواهد داشت.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: تخصیص بخشی از رقم ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی به امر تولید و رفع بیکاری کشور نیز که برای تامین کالاهای اساسی مردم پیش بینی شد.
به گزارش خطرنگار، رییس جمهوری لایحه بودجه سال ۹۸ را روز چهارم دی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور از روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.
مجلس تا چهارشنبه ۱۹ دی ماه جلسه علنی داشت. نمایندگان از روز یکشنبه ۲۳ دی تا روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه برای سرکشی حوزه های انتخابیه رفتند و در این مدت کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه تشکیل جلسه داد.
همچنین مجلس از روز یکشنبه ۳۰ دی تا روز چهارشنبه ۱۷ بهمن به مدت سه هفته جلسه علنی دارد که در این مدت هم اعضای کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه ۹۸ را در این کمیسیون ادامه می دهند.
پس از آن نمایندگان از روز یکشنبه ۲۱ بهمن تا چهارشنبه ۲۴ بهمن به مدت یک هفته برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود می روند و رسیدگی به لایحه بودجه سال آتی از ۲۷ بهمن در مجلس آغاز می شود.
**سیام**۳۰۵۰**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


بودجه ۹۸


ارز ۴۲۰۰


مجلس شورای اسلامی

نظرات بسته شده است.