از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78866

81 بازدید

به گزارش گروه دانشگاه خطرنگار، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، سه شنبه هفته گذشته در مراسم معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: عتف (شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری) و شورای آموزش و پرورش در عمل تعطیل بوده که باید فعال شده و از حالت رخوت خارج شوند. شورای عتف […]

به گزارش گروه دانشگاه خطرنگار، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، سه شنبه هفته گذشته در مراسم معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: عتف (شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری) و شورای آموزش و پرورش در عمل تعطیل بوده که باید فعال شده و از حالت رخوت خارج شوند. شورای عتف باید مسائل خود را بررسی کرده و در راستای ترقی کشور حرکت کند؛ این مسئله وظیفه شورای انقلاب فرهنگی نیست.
مسعود برومند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه در واکنش به این سخنان عارف تاکید کرد: فکر می کنم رئیس کمیسیون آموزش مجلس در مورد اقدامات شورای عتف اطلاعاتی ندارد یا شاید هم تقصیر از بنده باشد که اطلاع رسانی مناسبی انجام نداده ام.
وی با اشاره به حضور دو نماینده از کمیسیون آموزش مجلس در جلسات شورای عتف، یادآور شد: اسفندیار اختیاری و محمود نگهبان سلامی دو نفر از اعضای این کمیسیون در دو جلسه اخیر عتف شرکت کرده اند تا در جریان امور کمیسیون دائمی عتف قرار بگیرند و گزارش های لازم را به مجلس منتقل کنند.
دبیرکل شورای عتف حضور دو نماینده کمیسیون آموزش در جلسات عتف را موثر دانست و تاکید کرد: جلسات عتف مسائل پایه ای را بررسی می کند که نیازمند صرف زمان و انرژی مضاعفی است. بر این باور هستم بیان رئیس کمیسیون آموزش مجلس با کم لطفی مواجه شده است و نمایندگان مجلس در گذشته باید بیشتر در جلسات عتف شرکت می کردند.
**۹۴۹۲**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


شورای عتف


مسعود برومند


محمدرضا عارف

نظرات بسته شده است.