از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78504

77 بازدید

‘لوکانگ’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، در پکن تاکید کرد هر اقدامی که تخطی از توافق نامه برجام باشد و بخواهد ایران را تحت فشار قرار دهد، از دیدگاه چین مردود و غیرقابل قبول است. او گفت تحرکاتی که ضد برجام باشد اصلا سازنده نیست زیر ما معتقدیم اقدامات ضد توافق هسته […]

‘لوکانگ’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، در پکن تاکید کرد هر اقدامی که تخطی از توافق نامه برجام باشد و بخواهد ایران را تحت فشار قرار دهد، از دیدگاه چین مردود و غیرقابل قبول است.
او گفت تحرکاتی که ضد برجام باشد اصلا سازنده نیست زیر ما معتقدیم اقدامات ضد توافق هسته ای نمی تواند برای صلح و امنیت منطقه و ثبات آن سازنده باشد.
وی افزود: کشورهایی که توافق هسته ای را در سال ۲۰۱۵ میلادی امضا کرده اند باید به این توافق به طور دقیق پایبند باشند و همه تعهداتی را که در آن پذیرفته اند به اجرا دراورند و عملی کنند.
لوکانگ تصریح کرد موضع اصولی چین این است که کشورهای امضا کننده این توافق باید به تعهداتشان پایبند باشند و این موضع همیشه صراحتا از سوی پکن اعلام شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پاسخ به سوالی درباره کنفرانس ورشو نیز خاطر نشان کرد که چین از این موضوع اطلاع دارد و متوجه است که ایران قویا با چنین کنفرانسی مخالفت کرده است.
آساق**۲۳۱**۱۹۰۴**

انتهای پیام /*


سیاسی


چین


ایران


برجام

نظرات بسته شده است.