از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77405

91 بازدید

جواد عقیلی‌ پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در این مدت مبالغ پنج میلیون تومان، هشت میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان به عنوان وام بلاعوض به مخترعان پرداخت شده است.وی تصریح کرد: مبلغ وام های بلاعوض پرداخت شده به این مخترعان با توجه به سطح اختراع آنان بوده است.مسئول […]

جواد عقیلی‌ پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در این مدت مبالغ پنج میلیون تومان، هشت میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان به عنوان وام بلاعوض به مخترعان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: مبلغ وام های بلاعوض پرداخت شده به این مخترعان با توجه به سطح اختراع آنان بوده است.
مسئول سازمان بسیج علمی خراسان جنوبی گفت: مخترعان یادشده از خدمات مشاوره‌ای، فضای آزمایشگاهی و کارگاهی رایگان از جمله حمایت‌های مالی و معنوی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بهره مند شده اند.
وی بیان کرد: این اختراعات شامل دستگاه تولید کود کمپوست خانگی، ردیاب آنتن پهپاد، دستگاه تشخیص سموم آب، دستگاه شبیه ساز ابر، پرینتر سه بعدی و موارد دیگر است.
عقیلی پور افزود: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان برای توانمندسازی بسیجیان در هر شهرستان ۲ پایگاه علمی راه اندازی کرده که این پایگاه ها در مساجد پرجمعیت شهرستان ها مستقر هستند و برای ارتقای سطح علمی افراد در این پایگاه‌ها، کلاس‌های تقویت درسی، فن سخنوری و آموزش خلاقیت برگزار می شود.
وی گفت: برای بهره مندی بهتر از ظرفیت‌های استان و رفع مشکلات موجود، خانه نخبگان خراسان جنوبی با حضور ۸۳ نفر از استادان و نخبگان تشکیل و با همین هدف، سند علمی در حوزه‌های آب، معدن، انرژی های نو و گیاهان دارویی استان آماده شده است.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


اختراع


حمایت


بسیج علمی

نظرات بسته شده است.