از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75639

97 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه علمی خطرنگار، دکتر «رسول جلیلی» شامگاه سه شنبه در نشست خبری که با عنوان رویداد نوآورانه پیام رسانی موسوم به «پیام آورد» در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، با اشاره به جایگاه شبکه های اجتماعی در جهان، افزود: در ایران به دلیل گسترش پهنای باند و ارتقای نسل های جدید […]

به گزارش خبرنگار گروه علمی خطرنگار، دکتر «رسول جلیلی» شامگاه سه شنبه در نشست خبری که با عنوان رویداد نوآورانه پیام رسانی موسوم به «پیام آورد» در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، با اشاره به جایگاه شبکه های اجتماعی در جهان، افزود: در ایران به دلیل گسترش پهنای باند و ارتقای نسل های جدید ارتباطی، فضای ارتباطی در قالب برنامک هایی در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر کسب و کارها و امور آموزشی، فرهنگی و رسانه ای بر روی پیام رسان ها انجام می شود، اظهار کرد: موضوع استقبال مردم از پیام رسان ها در دنیا فراتر از حد انتظار بوده؛ به گونه ای که ۵۰ درصد جمعیت کشور درگیر خدمات رایگان خارجی پیام رسان ها هستند.
عضو شورای فضای مجازی افزود: بر این اساس، تلاش هایی در کشور برای ارائه خدمات مشابه پیام رسان های خارجی صورت گرفت اما رقابت در این زمینه برای ایده پردازان داخلی بسیار سخت بود.
وی در عین حال، جلب اعتماد مردم را از جمله چالش های این رقابت دانست.
جلیلی افزود: بر این اساس کارشناسان این حوزه به این نتیجه رسیدند که نخبگان و نوآوران و شرکتهای دانش بنیان را به این حوزه سوق دهیم و برگزاری رویداد پیام آورد نیز در این راستاست.

** برنامه نویسان ایده پرداز پیام رسان های داخلی شناسایی می شوند
رییس رویداد نوآورانه پیام آورد نیز در این نشست، از برگزاری یک رویداد با ویژگی شناسایی خلاقان حوزه پیام رسان های داخلی خبر داد.
دکتر «سعید سهراب پور» با اشاره به برگزاری رویداد نوآورانه پیام رسانی ‘پیام آورد’ هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی افراد و تیم های خلاق در حوزه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها عنوان کرد.
وی با تأکید بر اینکه برای توسعه پیام رسان ها باید زیرساختهای آن فراهم باشد، خاطر نشان کرد: در سال های اخیر افراد متخصص و خلاق در این حوزه ایده هایی را ارائه کردند و هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی این ایده هاست.
سهراب پور اظهار کرد: این رقابت با حضور صاحبان پیام رسان ها در دو مرحله اینترنتی و حضوری برگزار می شود.
وی در ادامه، مرحله نخست این رقابت را ارائه سوالات اینترنتی عنوان کرد.
سهراب پور در ادامه اظهار کرد: در مرحله دوم که مرحله سوالات حضوری محسوب می شود، توانمندی های منتخبان راستی آزمایی می شود.
به گفته رییس رویداد نوآورانه پیام آورد، برترین های نهایی این دوره در اسفندماه سال جاری مورد تقدیر قرار می گیرند.

** مهلت ثبت نام رویداد پیام آورد تا پایان آذرماه جاری
رئیس مسابقه تخصصی پیام آورد نیز در این نشست با بیان اینکه در این رویداد نوآورانه در واقع مهارت های شرکت کنندگان در حوزه پیام رسان ها در یک رقابت به چالش کشیده می شود، افزود: اهدای جوایز نقدی، اعطای گواهی مهارت معتبر، معرفی به شرکت‌های پیشرو در زمینه‌های پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کمک به تجاری‌سازی ایده‌های برتر در حوزه پیام‌رسان‌های ایرانی، تنها بخشی از مزیت‌های حضور در رقابت پیام‌آورد است.
«محمدحسین قمری» با اشاره به اینکه ثبت نام رویداد پیام آورد تا پایان آذرماه است، اظهار کرد: علاقه مندان به حضور در این رویداد که مرحله نخست آن اینترنتی است، می توانند در سه حوزه فناوری اطلاعات، هنر و مدیریت ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: پس از پایان رقابت ها در هر بخش، سه نفر انتخاب و در بهمن ماه سال جاری معرفی می شوند که به برگزیده نخست مبلغ شش میلیون تومان و رتبه های دوم و سوم نیز به ترتیب دو و یک میلیون تومان جایزه اهدا می شود.
قمری با بیان اینکه پیام رسان های داخلی از جمله آی گپ، سروش، هات گرام، تلگرام طلایی و درسا در این رویداد حضور می یابند، گفت: مرحله نهایی این رقابت اسفند سال جاری و به صورت حضوری است و پیام‌آورد، توانایی‌های شرکت کنندگان را به چالش کشیده و آنها را به شرکت‌های مطرح متصل خواهد کرد.
رئیس مسابقه تخصصی پیام آورد همچنین اظهار کرد: برترین های این رویداد در ۱۸ اسفند سال جاری مورد تقدیر قرار می گیرند.
علمی**شبس**۱۸۳۶**۱۵۰۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانش بنیان


پیام رسان

نظرات بسته شده است.