از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75618

47 بازدید

PH مخفف intensity of hydrogen به پتانسیل هیدروژن اشاره دارد و در واقع یک کمیت لگاریتمی برای بررسی غلظت یون هیدروژن در آب است و میزان اسیدی و بازی (قلیایی بودن ) محیط را نشان می دهد. امین ترابی جهرمی روز سه شنبه درگفت وگو با خطرنگار، افزود: تحقیق برای تولید این دستگاه در سال […]

PH مخفف intensity of hydrogen به پتانسیل هیدروژن اشاره دارد و در واقع یک کمیت لگاریتمی برای بررسی غلظت یون هیدروژن در آب است و میزان اسیدی و بازی (قلیایی بودن ) محیط را نشان می دهد.
امین ترابی جهرمی روز سه شنبه درگفت وگو با خطرنگار، افزود: تحقیق برای تولید این دستگاه در سال ١٣٩۶با کار بر روی سنسورپی اچ بعنوان پروژه درس آزمایشگاهی و در محل آزمایشگاه سیستم های کنترل دیجیتال هوشمند در یک گروه ۲ نفره دانشجویی آغاز شد.
وی بیان کرد: با پیشنهاد استاد راهنما طرح تکمیلی این موضوع برای تبدیل دستگاه به یک نمونه آزمایشگاهی بعنوان پروژه کارشناسی دانشجو تعریف شد.
ترابی جهرمی اظهارداشت: در طرح تکمیلی پس از تبدیل دستگاه بصورت یک محصول با چندین قابلیت و طراحی رابط کاربری مناسب و ارتباط با کامپیوتر در سال ٩٧ کار بر روی طراحی جعبه مناسب و مدل عرضه در بازار و انجام آزمون های دوام عملکرد به اتمام رسید.
وی ادامه داد: این محصول با همت و تلاش احمد غلامی دانشجوی سال اول کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش کنترل دانشگاه خلیج فارس اکنون بصورت یک محصول نیمه صنعتی آماده کاربرد بصورت طولانی مدت در محیط های آزمایشگاهی است.
ترابی جهرمی افزود: این دستگاه که قابلیت نصب روی استند آزمایشگاهی دارد هم ‌اکنون با قیمتی رقابتی، ظاهری باز طراحی شده، خدمات پس از فروش و ضمانتنامه مناسب آماده حضور در بازار است.
وی یادآورشد: حساسیت بالا در اندازه گیری، ساختار ساده و کوچک، کیفیت بالای ساخت به همراه بدنه ای محکم از دیگر مزیت های این دستگاه باز طراحی شده است.
ترابی جهرمی گفت: دانشگاه خلیج فارس فرآیند آموزش استعدادهای جوانان بومی استان و سایر جوانان این مرز و بوم را با رویکردی تقاضا محور و آینده نگر در راستای تحقق ایده یک دانشگاه بین المللی کارآفرین دنبال می‌کند.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


آزمایشگاه


دانشگاه


پروژه

نظرات بسته شده است.