از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75588

94 بازدید

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ‘ رپورت ‘ موسسه بین المللی رتبه بندی ‘ فیچ ‘ رتبه شرکت راه آهن گرجستان را در سطح “B+” ارزیابی کرده است.بر اساس ارزیابی ‘فیچ ‘ شرکت راه آهن گرجستان در گسترش ظرفیت های ترانزیتی و توسعه آینده این کشور و نیز برقراری روابط اقتصادی با کشورهای […]

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ‘ رپورت ‘ موسسه بین المللی رتبه بندی ‘ فیچ ‘ رتبه شرکت راه آهن گرجستان را در سطح “B+” ارزیابی کرده است.
بر اساس ارزیابی ‘فیچ ‘ شرکت راه آهن گرجستان در گسترش ظرفیت های ترانزیتی و توسعه آینده این کشور و نیز برقراری روابط اقتصادی با کشورهای همسایه نقش مهمی را ایفا می کند .
همچنین در گزارش موسسه بین المللی رتبه بندی ‘ فیچ ‘ سهم شرکت راه آهن گرجستان در کل حمل و نقل این کشور ۳۰ درصد اعلام و اضافه شد: این شرکت در حمل و نقل ترانزیتی نیز نقش مهمی دارد .
در سال ۲۰۱۷ میلادی، حجم درآمد شرکت راه آهن گرجستان ۱٫۲ درصد از کل تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل داده است و سهم این شرکت در خدمات صادراتی ۵ درصد بوده است .
فیچ ، همچنین افزایش حمل و نقل از طریق خطوط ریلی گرجستان در رابطه با رشد اقتصادی قابل انتظار در کشورهای همسایه و در شرایط قیمت مناسب نفت را قابل پیش بینی اعلام کرد .
طول خطوط ریلی عمده گرجستان که مرز مشترک با جمهوری آذربایجان ، روسیه ، ارمنستان و ترکیه دارد ، یک هزار و ۳۲۳ کیلومتر است .
خاورم ** ۳۳۷** ۱۵۷۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


گرجستان


حمل و نقل ریلی

نظرات بسته شده است.