از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75540

112 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد خرمگاه روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: بعد از تغییر کادر فنی تیم فولاد خوزستان، انرژی خوبی در بین بازیکنان این تیم به وجود آمده است اما با این وجود امیدوارم بتوانیم ما هم بازی خوبی انجام داده و به نتیجه […]

به گزارش خطرنگار، محمد خرمگاه روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: بعد از تغییر کادر فنی تیم فولاد خوزستان، انرژی خوبی در بین بازیکنان این تیم به وجود آمده است اما با این وجود امیدوارم بتوانیم ما هم بازی خوبی انجام داده و به نتیجه دلخواه خود برسیم.
وی با بیان این که بعد از حضور در تیم ذوب آهن، دومین بازی خود را به عنوان مربی در این تیم تجربه می کنم افزود: به دنبال آن هستم که از لحاظ روحی، روانی و فنی تیم را ارتقا داده و ذوب آهن را به روزهای خوبش باز گردانم.
مربی تیم ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنان تیمش شناخت لازم را دارد افزود: هنوز به خواسته خودمان نرسیدیم اما ۵۰ درصد از بازیکنان تیم را کاملا می‌ شناسیم و فکر می ‌کنم خیلی زود به چیزی که مدنظرمان است برسیم و بتوانیم با شرایط بهتری کار کنیم.
وی در خصوص اضافه شدن بازیکن جدید به ذوب آهن در نیم فصل رقابت ها گفت: تا پایان نیم فصل سه مسابقه در پیش داریم لذا تمام تمرکز خود را روی این مسابقات گذاشتیم اما بعد از پایان نیم فصل در خصوص جذب بازیکن جدید تصمیم گیری خواهیم کرد.
خرمگاه در خصوص حضور تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اولویت ما حضور مقتدرانه در لیگ برتر است و معتقدم ابتدا باید در لیگ شرایط خوبی فراهم کنیم و سپس در مورد لیگ قهرمانان آسیا فکر ‌کنیم، تا شروع لیگ قهرمانان زمان زیادی داریم و قطعا در بهترین فرم به مصاف حریفان در جام باشگاه های آسیا می رویم.
وی در مورد مصدومان ذوب آهن برای دیدار با تیم فولاد گفت: در مقابل فولاد محمدزبیر نیک نفس و ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

در حال حاضر تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به ترتیب با کسب ۱۴ و ۱۱ امتیاز در مکان های نهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


ورزش


لیگ برتر


ذوب آهن


محمد خرمگاه

نظرات بسته شده است.