از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75464

143 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، دیوید مویس سرمربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد که سال ۲۰۱۳ پس از بازنشستگی الکس فرگوسن جانشین او شد، فاش کرد که شیاطین سرخ برای انتقال تونی کروس به اولدترافورد در تابستان سال ۲۰۱۴ توانسته بودند رضایت این بازیکن آلمانی را جلب کنند.مویس که چهار هفته به پایان اولین و […]

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، دیوید مویس سرمربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد که سال ۲۰۱۳ پس از بازنشستگی الکس فرگوسن جانشین او شد، فاش کرد که شیاطین سرخ برای انتقال تونی کروس به اولدترافورد در تابستان سال ۲۰۱۴ توانسته بودند رضایت این بازیکن آلمانی را جلب کنند.
مویس که چهار هفته به پایان اولین و تنها فصل مربیگری ‌اش در منچستریونایتد اخراج شد، به شبکه تاک ‌اسپورت گفت: تونی کروس قبول کرده بود که به من در منچستریونایتد ملحق شود. من با او زمانی که در بایرن مونیخ بازی می ‌کرد، ملاقاتی داشتم و ما به توافق رسیدیم که با هم به منچستریونایتد برویم اما درست زمانی که همه چیز برای انتقال او به این تیم مهیا شده بود، رئال مادرید با او قرارداد بست.
مویس در ماه آوریل سال ۲۰۱۴ اخراج شد و حتی نتوانست فصل را به پایان برساند. او اما معتقد است که حقش نبود که به آن زودی اخراج شود.
سرمربی اسکاتلندی سابق اورتون که باشگاه منچستریونایتد به توصیه الکس فرگوسن با او قرارداد بست، افزود: بدون شک من معتقدم باشگاه منچستریونایتد باید فرصت بیشتری به من می ‌داد. رفتن به باشگاهی مانند منچستریونایتد آن هم پس از شخصیتی مانند الکس فرگوسن سخت ‌تر از آن است که طی تنها ۱۰ ماه بشود به شرایط ایده ‌آل رسید. من نمی‌ توانستم در منچستریونایتد انقلاب به پا کنم بلکه باید برخی تغییرات را در این تیم اعمال می‌ کردم که این کار هم زمان ‌بر بود. من به آنجا نرفته بودم که تمام کارهایی که فرگوسن انجام داده بود را تغییر دهم اما تیم در بخش‌های فراوانی نیاز به تغییر داشت.
ورزشی**۹۱۲۸**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


منچستریونایتد


تونی کروس

نظرات بسته شده است.