از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75411

109 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه هایی با عنوان «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» و «حمایت از توسعه ثبت اختراع بین المللی» را با علی مرتضی بیرنگ قائم­ مقام در امور بین الملل و رئیس مرکز تعاملات […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه هایی با عنوان «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» و «حمایت از توسعه ثبت اختراع بین المللی» را با علی مرتضی بیرنگ قائم­ مقام در امور بین الملل و رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست­ جمهوری و مهدی الیاسی معاون سیاست­ گذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا کرد.

رنجبر در این نشست با قدردانی از حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: حمایت معنوی همواره مهم­ تر از حمایت مادی است و بدون شک با اجرایی شدن این تفاهم نامه ها، اتفاقات خوبی برای دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای علمی رقم خواهد خورد.

وی در خصوص امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از ثبت پتنت ها گفت: مقرر شده براساس این تفاهم نامه؛ ۹۰درصد حمایت از ثبت پتنت ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گیرد که این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اجرایی شدن این تفاهم نامه، به محققان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه کمک می کند تا در این حوزه و برای ثبت پتنت های خود دغدغه نداشته باشند.

رنجبر با اشاره به امضای تفاهم نامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» گفت: یکی از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقای کیفیت علمی دانشگاه است.
بر این اساس و با اجرایی شدن این تفاهم نامه، می توانیم از توان و پتانسیل کارآفرینان خارج از کشور در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم. این موضوع به ارتقای کیفیت علمی دانشگاه نیز منجر خواهد شد.
**۹۴۹۱** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه آزاد


ریاست جمهوری


ثبت اختراع

نظرات بسته شده است.