از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75302

236 بازدید

ناصر قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: مرحله نهایی مسابقات نوجوانان پسر مناطق جنوب کشور، از روز ۱۱ تا ۱۵ آذر به میزبانی بهبهان برگزار می شود.وی گفت: این رقابت ها با حضور تیم های اصفهان، خمینی شهر، بروجرد، شهرداری کرمان، آکادمی کرمان، قصرنشاط بهبهان، سپیدان شهرکرد، جهرم و […]

ناصر قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: مرحله نهایی مسابقات نوجوانان پسر مناطق جنوب کشور، از روز ۱۱ تا ۱۵ آذر به میزبانی بهبهان برگزار می شود.
وی گفت: این رقابت ها با حضور تیم های اصفهان، خمینی شهر، بروجرد، شهرداری کرمان، آکادمی کرمان، قصرنشاط بهبهان، سپیدان شهرکرد، جهرم و دیلم برگزار و در پایان به تیم های برتر جوایزی اهدا می شود؛ همچنین نفرات برتر مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
وی با بیان اینکه تیم هندبال خوزستان اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و به طور شبانه روز در حال تمرین کردن است، افزود: با توجه به اینکه میزبان مسابقات هستیم هدفمان قهرمانی بوده و سعی می کنیم با بهترین و آماده ترین بازیکنان در مسابقات حاضر شویم.
قاسمی با بیان اینکه خوزستان پیشتاز امر آموزش در هندبال کشور است گفت: برای نخستین بار کلاس داوری درجه سه هندبال ویژه بانوان با حضور معصومه بچاری مدرس فدراسیون در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد. با برنامه ریزی صورت گرفته در هیات هندبال استان، امسال توجه زیادی به امر آموزش خواهیم داشت.
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره داوری ارتقای سطح علمی و عملی شرکت کنندگان و حضور داوران بیشتری از خوزستان در مسابقات مختلف کشوری است.
۹۸۷۹/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


ورزش


هندبال


مسابقات کشوری


ناصر قاسمی

نظرات بسته شده است.