از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75213

89 بازدید

به گزارش خطرنگار، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی هوایی در جزیره کیش، کنفرانس بین المللی هوانوردی عمومی ایران با همکاری پژوهشگاه هوا و فضا و اساتید صنعت هوایی برگزار می شود.بیژن بانکدار دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت : امروز شاهد اتفاق بزرگی در جزیره […]

به گزارش خطرنگار، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی هوایی در جزیره کیش، کنفرانس بین المللی هوانوردی عمومی ایران با همکاری پژوهشگاه هوا و فضا و اساتید صنعت هوایی برگزار می شود.
بیژن بانکدار دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت : امروز شاهد اتفاق بزرگی در جزیره کیش هستیم و برگزاری این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی می تواند نشان از چشم انداز بسیار مناسبی برای صنعت هوانوردی ایران باشد.
وی گفت : با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه صنعت هوانوردی ایران برگزاری این نمایشگاه ۱۶ سال پیش در جزیره کیش پایه‌گذاری شده و امروز شاهد نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در جزیره کیش هستیم.
بنکدار اظهار داشت : این نمایشگاه در وسعت ۱۴ هزار متر مربع در منطقه آزاد کیش برگزار می شود و وسعت آن نسبت به آخرین نمایشگاه هوایی در کیش ۱۰ درصد افزایش داشته است.
وی افزود : برای برگزاری این نمایشگاه مقالات متعددی به دبیرخانه آن ارسال شده است که از بین ۸۵ مقاله علمی ۳۴ مقاله آن به صورت سخنرانی و ۳۱ مقاله آن به صورت پوستر همزمان با برگزاری این نمایشگاه به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.
به گزارش خطرنگار، نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران روزهای پنجم تا هشتم آذرماه سال جاری با حضور تمام دست اندرکاران صنعت هوانوردی کشور و با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور ، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش امروز رسما کار خود را آغاز کرد.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه تیم‌های آکروبات از کشور های روسیه و لتونی و تیزپروازان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش های هوایی خود را در جزیره زیبای کیش انجام خواهند داد.
اقتصام ۱۱۰۸ /۱۴۸۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


نمایشگاه


کیش


افتتاح

نظرات بسته شده است.