از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75080

109 بازدید

به گزارش خطرنگار، سردار علی استاد حسینی یکشنبه شب در آیین بزرگداشت هفته بسیج در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان قم اظهار داشت: آن چیزی که موجب شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی در جنگ های غزه و لبنان شد، جز تفکر و اراده بسیجی، چیز دیگری نبود.وی افزود: در حالی که اسرائیل ظرف یک هفته قصد […]

به گزارش خطرنگار، سردار علی استاد حسینی یکشنبه شب در آیین بزرگداشت هفته بسیج در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان قم اظهار داشت: آن چیزی که موجب شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی در جنگ های غزه و لبنان شد، جز تفکر و اراده بسیجی، چیز دیگری نبود.
وی افزود: در حالی که اسرائیل ظرف یک هفته قصد زمین گیر کردن حزب الله را داشت، پس از ۳۳ روز با خفت و خواری تسلیم شد.
وی گفت: اسرائیلی ها پس از این شکست، خود را بازسازی نمودند و چون دیگر توان نبرد با حزب الله را نداشتند، بر علیه غزه که در محاصره بود، جنگ های ۲۲ روزه و ۵۱ روزه به راه انداختند، ولی ۴۸ ساعت هم نکشید که دستان خود را بالا بردند و این حاکی از عظمت بسیجیان جهان اسلام است.
استاد حسینی افزود: سوریه، بحرین و یمن خط مقدم جبهه اسلام بر علیه ظلم است و مقاومت و ایستادگی مسلمانان در برابر استکبار به تقویت این خط بستگی دارد.
معاون بسیج مستضعفین همچنین عزت و سربلندی کشور و اسلام را مرهون خون شهدا دانست و گفت: اسرائیل اگر روزی قصد سیطره از نیل تا فراط را داشت، ولی اکنون دور تا دور خود را دیوار می کشد که این از عظمت بسیجیان در کشورهای اسلامی است.
وی همچنین پایداری انقلاب اسلامی برغم توطئه گوناگون بر علیه آن را به برکت رشادت و رزم مجاهدان فی سبیل الله دانست و افزود: امروز مسلمانان نیجریه در دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی تظاهرات میلیونی برپا می کنند و این ها عظمتی است که حضرت امام راحل(ره) بوجود آورد و بسیجیان جهان اسلام را شکل داد.
استاد حسینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال به درخت تنومندی تبدیل شده و عظمت آن در جهان آشکار است و کسی نمی تواند ضربه ای به آن وارد کند.
وی با اذعان به اینکه امروز هر جا نام ایران است در برابر آن استکبار نیز قرار دارد، تصریح کرد: اگر سردمداری نظام سلطه را آمریکا برعهده گرفته، سردمداری دفاع از مظلومان و اسلام ناب را نیز ایران اسلامی عهده دار است و به عنوان یک ابرقدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
وی با اشاره به اتحاد استکبار جهانی و ایادیش در منطقه و داخل کشور افزود: استکبار منفعل شده و نمی داند که با انقلاب اسلامی چه کند، چون هر کاری می خواهد انجام دهد، رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی نقشه های آن را بر باد می دهند.
وی با بیان اینکه امروز استکبار با تمام قدرت به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: استکبار در جنگ های مختلف شکست خورده و جنگ اقتصادی تنها حربه آن است که با تدبیر رهبری در این جنگ نیز شکست خواهد خورد.
پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) است.
۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مقاومت


هفته بسیج


قم

نظرات بسته شده است.