از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75053

126 بازدید

مسعود برومند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، زمان آغاز هفته پژوهش را ۲۴ آذرماه جاری اعلام کرد و اظهار کرد: اولین روز این هفته با عنوان «دانش‌آموز، آموزش و پژوهش» نامگذاری شده که از طرح های برتر دانش آموزان تقدیر به عمل می آید.وی افزود: برنامه «درهای باز دانشگاه […]

مسعود برومند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، زمان آغاز هفته پژوهش را ۲۴ آذرماه جاری اعلام کرد و اظهار کرد: اولین روز این هفته با عنوان «دانش‌آموز، آموزش و پژوهش» نامگذاری شده که از طرح های برتر دانش آموزان تقدیر به عمل می آید.
وی افزود: برنامه «درهای باز دانشگاه ها به روی دانش آموزان» از دیگر برنامه های هفته پژوهش است تا دانشگاه ها با مدارس تعامل بیشتری داشته باشند و دانش آموزان از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی دانشگاه ها بازدید کنند.
به گفته معاون پژوهشی وزارت علوم، در دومین روز از هفته پژوهش، پژوهشگران و فناوران برتر مورد تقدیر قرار می گیرند و سمینار «پژوهش و فناوری و رسانه» برگزار می شود. در این روز به جای آنکه خبرنگاران از ما سوال بپرسند، ما از آنها می پرسیم چه اقداماتی برای پژوهش و فناوری انجام داده اند.
برومند در مورد عملکرد رسانه ها در انعکاس اخبار پژوهش و فناوری، تاکید کرد: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در توسعه فناوری دارند و می توانند به دست اندرکاران پژوهش و فناوری کشور در تعامل بیشتر کمک کنند.
وی توضیح داد: روز سوم هفته پژوهش نیز با عنوان «پژوهش و فناوری و علوم انسانی» نامگذاری شده است و در این زمینه دانشگاه علامه طباطبایی سمیناری با هدف بررسی چالش های پژوهش و علوم انسانی و دانشگاه هنر اصفهان سمیناری در حوزه هنر و پژوهش و فناوری برگزار خواهند کرد.
این مقام مسئول در وزارت علوم، «پژوهش، فناوری و مسئولیت اجتماعی» را عنوان روز چهارم هفته پژوهش در دانشگاه ها خواند و در این مورد، افزود: در این روز سمیناری با انجمن های علمی برگزار می شود.
به گفته برومند، نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری، فن بازار جمهوری اسلامی ایران و نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در هفته پژوهش و طی روزهای سوم تا ششم دی ماه سال جاری با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
**۹۴۹۲** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


هفته پژوهش


وزارت علوم


مسعود برومند

نظرات بسته شده است.