از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74821

65 بازدید

قاسم حبیب ‌زاده شنبه شب در جمع استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور افزود: بسیاری بسیج را بر مبنای دوران جنگ می شناسند که تمام ظرفیتهای بالفعل و بالقوه را برای دفاع از کشور بسیج کرد و پس از آن زمزمه هایی به میان آمد که دیگر با وجود ارتش و سپاه نیاز به […]

قاسم حبیب ‌زاده شنبه شب در جمع استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور افزود: بسیاری بسیج را بر مبنای دوران جنگ می شناسند که تمام ظرفیتهای بالفعل و بالقوه را برای دفاع از کشور بسیج کرد و پس از آن زمزمه هایی به میان آمد که دیگر با وجود ارتش و سپاه نیاز به بسیج نیست.
وی اظهار داشت: این درحالی است که در دوران پس از جنگ ورود بسیج به حوزه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، بارهای بزرگی را از دوش دولتهای وقت برداشت.
وی گفت: موفقیت تفکر بسیجی در ایران باعث شده است بسیاری از کشورهای منطقه از این موفقیت الگو برداری کنند.
حبیب زاده افزود: امروز ما نمی توانیم در اتاقهای در بسته بنشینیم و بر مبنای دهه ۶۰ سیاست گذاری کنیم بلکه باید در حوزه مخاطب تغییر ایجاد کنیم و قبل از حضور بین مردم به سراغ مسئولین برویم و از آنان مطالبه گری کنیم که به میان مردم بیایند و مشکلاتشان را بشنوند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در جمهوری اسلامی همه چیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم به رای مردم بستگی دارد و امروز برای پیشرفت کشور نیاز به فکر جوان و انقلابی داریم.
هاجر چنارانی افزود: بزرگترین مشکل کشور بازنشستگانی هستند که هنوز بر سر میزهای خود حضور دارند.
وی اظهار داشت: با توجه به فضای فعلی خروج از فضای تلگرام را به صلاح نمی دانم و تاکید می کنم که در حوزه تحلیل محتوای فضای مجازی کاری انجام نشده است.
در این مراسم از استادان نمونه بسیجی قدردانی شد.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


دانشگاه آزاد نیشابور


معاون سیاسی بسیج


شهرستان نیشابور و فیروزه

نظرات بسته شده است.