از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74772

105 بازدید

به گزارش خطرنگار، از روابط عمومی استانداری قم سید محمدرضا هاشمی روز شنبه در نشست با مدیران بسیج ادارات که به مناسبت هفته بسیج در سالن امام جواد(ع)استانداری برگزار شد، طی سخنانی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را نتیجه روحیه و تفکر بسیجی مسئولان نظام دانست.وی با بیان این که موفقیت در جنگ هشت ساله […]

به گزارش خطرنگار، از روابط عمومی استانداری قم سید محمدرضا هاشمی روز شنبه در نشست با مدیران بسیج ادارات که به مناسبت هفته بسیج در سالن امام جواد(ع)استانداری برگزار شد، طی سخنانی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را نتیجه روحیه و تفکر بسیجی مسئولان نظام دانست.
وی با بیان این که موفقیت در جنگ هشت ساله تحمیلی بدون همدلی و وحدت ملت ایران و مشارکت همه مردم محقق نمی شد، افزود: در مقطع فعلی و در جنگ اقتصادی که در پیش داریم نیز بایستی همه ظرفیت های مردمی را فعال نماییم.
وی حمایت دولت تدبیر و امید از تفکر بسیج را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: ‌در بخش های مختلف سیاسی فرهنگی و اقتصادی دولت با مشارکت نیروهای بسیجی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه داده است.
هاشمی با بیان اینکه ‌بسیج وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست، جایگاه قم به عنوان ملجاء انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: در استان بایستی برای جذب حداکثری مردم به این تفکر و روحیه تلاش شود.
سرپرست استانداری قم تصریح کرد: دستگاه های دولتی بایستی همکاری لازم را با مجموعه های بسیج ادارات در برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی داشته باشند.
احمد امیرآبادی نماینده مردم قم نیز در این جلسه پیگیری مشکلات کارمندان دولت توسط نهاد بسیج ادارات را خواستار شد و گفت: ‌بسیج ادارات بایستی از ظرفیت های ملی و استانی برای حل مسائل استفاده کند.
وی با بیان این که بسیج فراتر از دستگاه های دولتی است، بسیج را فراتر از یک تفکر خاص دانست و تصریح کرد: کار برای رضای خداوند و خدمت به مردم، ‌مبارزه با اختلاس و رشوه گیری و تلاش جهادی برای پیشرفت کشور از خصیصه های تفکر بسیجی است و هر کس این ویژگی ها را داشته باشد بسیجی محسوب می شود.
پنج آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام /*


سیاسی


سرپرست استانداری


بسیج


قم

نظرات بسته شده است.