از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73446

114 بازدید

به گزارش خطرنگار، عبدالکریم گراوند دوشنبه شب به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت افزود: در شرایط حساس کنونی که دشمن در تلاش برای ضربه زدن به اسلام است اتحاد، انسجام و برادری در میان مسلمانان لازمه قدرت جامعه اسلامی است.وی اظهارداشت: همه باید مراقب باشیم دشمن از روزنه هایی که وجود […]

به گزارش خطرنگار، عبدالکریم گراوند دوشنبه شب به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت افزود: در شرایط حساس کنونی که دشمن در تلاش برای ضربه زدن به اسلام است اتحاد، انسجام و برادری در میان مسلمانان لازمه قدرت جامعه اسلامی است.
وی اظهارداشت: همه باید مراقب باشیم دشمن از روزنه هایی که وجود دارد سوء استفاده نکند و باعث ایجاد تفرقه و انشقاق در جامعه اسلامی نشود.
استاندار بوشهر یادآورشد: امروز استکبار جهانی با حمایت برخی از حاکمان دنیای اسلام با استفاده از سرمایه های مادی و انسانی و تشکیل گروه های تروریستی چه آشوب هایی را در منطقه خاورمیانه به پا می کند و باعث کشتن مسلمانان به دست همدیگر می شود.
گراوند افزود: امروز با توطئه دشمن می بینیم که برادران مسلمان با منابع کشورهای مسلمان برادران خود را می کشند و نمونه آن در سوریه و یمن قابل مشاهده است.
وی اظهارداشت: پیامبر رحمت با تفکری نو پایه گذار تمدن نوینی می شود و پیروان آن حضرت باید از هرگونه تفرقه و تشتت در جامعه پرهیزند.
گراوند گفت: براساس دستور پیام اسلام (ص) وحدت، انسجام، همدلی و برادری باعث بقا و توسعه جامعه اسلامی می شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه وحدت یک تکلیف دینی است گفت:همدلی و اتحاد مومنان یکی از آیات الهی است و پراکندگی و تفرق نشانه بی ایمانی است و می تواند آتشی برای ایجاد آشوب در جامعه اسلامی باشد.
وی یادآورشد: نامگذاری هفته وحدت همزمان با تشکیل نظام جمهوری اسلامی بیانگر این است که انقلاب اسلامی و رهبران این نظام به دنبال ایجاد اتحاد، برادری و انسجام هستند.
گراوند اضافه کرد: قرآن مهمترین سرمایه مسلمانان و بالاترین محور و سرمایه جامعه اسلامی برای برقراری وحدت و انسجام است.
وی افزود: نمازهای جمعه ، جماعت و حج از مهمترین مظاهر وحدت در دین اسلام و همواره مورد تاکید بوده است.
استاندار بوشهر گفت: در بین مسلمانان اشتراک هایی وجود دارد که جامعه اسلامی باید همواره از این اتحاد و برادری مراقبت کند چون دشمن برای از بین بردن سرمایه های مادی و انسانی مسلمانان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
رئیس شورای ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر گفت: وحدت و انسجام نعمت بزرگی در راستای تقویت وحدت اسلامی است و ایران بهترین الگوی وحدت و همدلی امت اسلامی در جهان است.
محمد جمالی افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی برای گسترش و تقویت وحدت نه تنها در سطح کشور بلکه در همه جهان اسلام و در کشورهای مختلف است.
وی با اشاره به تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه اسلامی گفت: ایران در بحث اتحاد و همدلی باید برای دیگر کشورها الگو باشد.
جمالی افزود:با توجه به تلاش استکبار جهانی برای مشکل تراشی در جامعه اسلامی ایران مسئولان باید با تلاش بیشتر پای کار باشند و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند تا مشکلات مردم کمتر شود.
وی گفت: اگر امروز شاهد امنیت خوبی در سطح کشور هستیم به خاطر همین اتحاد و همدلی است و باید قدردان این امنیت باشیم.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


سیاسی


اتحاد


هفته وحدت


استاندار

نظرات بسته شده است.