از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73169

147 بازدید

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، درباره رسیدگی به مشکل داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس صحبتی از داوطلبان علوم پزشکی به میان نیامد.ممیر حمایت میرزاده گرمی افزود: در هفته های گذشته حدود چهار بار در جلسات کمیسیون آموزش […]

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، درباره رسیدگی به مشکل داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس صحبتی از داوطلبان علوم پزشکی به میان نیامد.
ممیر حمایت میرزاده گرمی افزود: در هفته های گذشته حدود چهار بار در جلسات کمیسیون آموزش به مشکلات داوطلبان دانشگاه آزاد رسیدگی شده و نمایندگان مجلس از دانشگاه آزاد ارائه گزارشی جامع در خصوص تعداد داوطلبان با جزئیات کامل را خواستار شدند.
وی با اشاره به اینکه مجلس منتظر ارائه گزارش نهایی دانشگاه آزاد است، خاطرنشان کرد: براساس آخرین گفت وگوهای انجام شده دانشگاه آزاد فردا (۲۸ آبان ماه ) گزارش نهایی خود را به مجلس ارائه می دهد.
این نماینده مجلس در باره موضوعات مورد بحث در جلسه کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: جلسه امروز کمیسیون آموزش به دغدغه های دانشگاه و موسسات غیردولتی پرداخت و رسیدگی به وضعیت تحصیلی داوطلبان علوم پزشکی به جلسه دیگری موکول شد.
وی اظهار کرد: در جلسه کمیسیون آموزش ، نمایندگان دانشگاه های غیردولتی حضور یک نماینده در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تفویض اختیارات بیشتر به منظور انجام خلاقیت و نوآوری را از جمله دغدغه های خود با نمایندگان مطرح کردند.
میرزاده گرمی افزود: جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور نمایندگان موسسات و دانشگاه های غیردولتی و معاون پارلمانی وزارت علوم برگزار شد .

**۹۴۹۱**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه آزاد


مجلس


میرحمایت میرزاده گرمی

نظرات بسته شده است.