از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73049

132 بازدید

به گزارش خطرنگار، مهدی فروردین، عصر یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر افزود: مشکل از بازیکنان ما بود که نتوانستند خواسته های ما را در زمین پیاده کنند.وی اضافه کرد: پس از هفته چهاردهم که استراحت داریم، در هفته پانزدهم و شانزدهم به ترتیب میزبان تیم های خونه به […]

به گزارش خطرنگار، مهدی فروردین، عصر یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر افزود: مشکل از بازیکنان ما بود که نتوانستند خواسته های ما را در زمین پیاده کنند.
وی اضافه کرد: پس از هفته چهاردهم که استراحت داریم، در هفته پانزدهم و شانزدهم به ترتیب میزبان تیم های خونه به خونه بابل وکارون اروند خرمشهر هستیم و باید از این فرصت استفاده و نتایج خوبی کسب کنیم.
فروردین افزود: همچنان بازی های خود را در ورزشگاه پارس شیراز دنبال خواهیم کرد چرا که اگر زمین آن بد باشد برای هر ۲تیم که بازی می کنند، بد است و دوست ندارم نتیجه نگرفتن تیم را به گردن زمین بیندازم.
مربی تیم قشقایی شیراز افزود: داوران این بازی خوب قضاوت کردند و اتفاق خاصی که تاثیر گذار باشد مشاهده نشد.
دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و قشقایی شیراز از هفته سیزدهم رقابت های فوتبال دسته یک کشور، عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود شاهین پایان یافت و این تیم صدرنشین شد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۶ تیم حضور دارند و در پایان ۲ تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل ۹۸ را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهد شد.
شنیده ها حاکی از آن است که سازمان لیگ تصمیم دارد در پایان این رقابت ها تنها یک تیم را راهی دسته دوم کند که هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده و در صورت محقق شدن این امر، مشکلات و حاشیه های خاصی در پایین جدول به وجود خواهد آورد.
۷۳۶۸ /۶۱۱۸

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


دسته یک


مربی شاهین بوشهر

نظرات بسته شده است.