از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73006

134 بازدید

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی خطرنگار، بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)‌، تعامل و همکاری متقابل بین دانشمندان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران یکی از فعالیت ‌های کلیدی چهارمین دوره نشست استپ ۲۰۱۸ خواهد بود که ۱۱ تا ۱۴ آذر جاری در دانشگاه سلطان قابوس عمان در موضوعات مرتبط با بهداشت و سلامت، انرژی […]

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی خطرنگار، بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)‌، تعامل و همکاری متقابل بین دانشمندان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران یکی از فعالیت ‌های کلیدی چهارمین دوره نشست استپ ۲۰۱۸ خواهد بود که ۱۱ تا ۱۴ آذر جاری در دانشگاه سلطان قابوس عمان در موضوعات مرتبط با بهداشت و سلامت، انرژی و آب و محیط زیست برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP/ scholarship and record sell programme) با اشاره به طیف وسیع اهداف این نشست گفت: گردهم آیی دانشمندان جهان اسلام در این نشست شبکه‌ ای از همکاری ‌های علم و فناوری را در کشورهای مسلمان تدارک می بیند.
رسول دیناروند اظهار داشت: نشست استپ، سکویی برای فعالیت‌ های دانشمندان خواهد بود؛ دانشمندان در کنار مخترعان جوان، سرمایه گذاران و شرکت های استارت‌ آپی در این اجلاس حضور خواهند داشت.
وی افزود: ویژگی اصلی استپ آشنایی دانشمندان با سرمایه گذاران علاقمند به همکاری خواهد بود. علاوه بر این، ارائه دستاوردهای دانشمندان برجسته و محققان جوان، معرفی دستاوردهای دانشمندان به سرمایه گذاران علاقمند در برنامه EISA مخفف bearing of industies to scientists acievments شبکه سازی و بازدید از مکان های علمی از دیگر برنامه های نشست تبادل تجربیات علم و فناوری این دوره است که به مدت ۴ روز در دانشگاه سلطان قابوس برگزار می شود.
به گزارش خطرنگار، جایزه مصطفی (ص) به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتری اعطا می‌شود که اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق خلق کرده باشند. این جایزه که طی سال های ۹۴ و ۹۶ اعطا شده است، با رویدادهای علمی جانبی دیگری از جمله مسابقه دانش آموزی سالانه نور، رقابت علمی کنز (ارائه برترین دستاوردهای علمی و کاربردی محققان جوان مسلمان/ believe focus and idea for society)، نشست های استپ و ارائه فرصت مطالعاتی به برترین دانشمندان و محققان جوان جهان اسلام همراه است.
دوره های پیشین نشست های علمی استپ همزمان با اعطای اولین دوره جایزه مصطفی (ص) در دانشگاه های تهران، دومین دوره در دانشگاه پوترای مالزی و سومین دوره سال گذشته و همزمان با دومین دوره جایزه مصطفی (ص) برگزار شده است.
همچنین قرار است برترین آثار هنری مرتبط با رسول اکرم توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در موزه ای به نام موزه مصطفی گردهم آید تا با زبان هنر نیز ویژگی های پیامبر رحمت بیان شود.
علمی**۹۱۵۷**۱۴۴۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


علم و فناوری ایران


جایزه مصطفی (ص)


نشست های استپ

نظرات بسته شده است.