از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72648

124 بازدید

به گزارش خطرنگار، «علی اکبر کریمی» عصر روز جمعه در جمع تعدادی از معلمان حق التدریس در اراک افزود: بازنشستگی چند صد هزار نفر از معلمان آموزش و پرورش در مدت چند سال آینده از جمله مشکلات حوزه تعلیم و تربیت کشور به شمار می رود که یکی از راهکارهای رفع این مشکل جذب معلمان […]

به گزارش خطرنگار، «علی اکبر کریمی» عصر روز جمعه در جمع تعدادی از معلمان حق التدریس در اراک افزود: بازنشستگی چند صد هزار نفر از معلمان آموزش و پرورش در مدت چند سال آینده از جمله مشکلات حوزه تعلیم و تربیت کشور به شمار می رود که یکی از راهکارهای رفع این مشکل جذب معلمان حق التدریس به جای این افراد است.
وی ادامه داد: معلمان حق التدریس به دلیل تجربه و فعالیت های چندین ساله در حوزه های مختلف تعلیم و تربیت شایسته ترین افراد برای حضور و جذب در آموزش و پرورش بوده و بر این اساس ارائه راهکار برای جذب این افراد در این نهاد آموزشی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدام ها و پیگیری های انجام شده مراحل تصویب جذب نیروهای حق التدریس در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است و با تصویب این قانون زمینه جذب این نیروها با انجام فرآیند خاص در آموزش و پرورش فراهم می شود.
کریمی گفت: با تصویب این قانون زمینه جذب تمامی معلمان حق التدریس کشور در آموزش و پرورش فراهم و عدالت اجتماعی و اقتصادی بین این نیروها و نیروهای رسمی آموزش و پرورش برقرار می شود.
در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از حمایت ها و اقدام های «علی اکبر کریمی» نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات معلمان حق التدریس قدردانی شد.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد که دو جایگاه آن مربوط به نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب است.
۱۹۵۵/۳۰۷۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس شورای اسلامی


نماینده مردم اراک


معلمان حق التدریس

نظرات بسته شده است.