از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72051

212 بازدید

به گزارش خطرنگار، صبح روز سه شنبه ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان و برخی از مسئولان ورزش استان در اهواز به بهره برداری رسید.کار شروع ساخت این ساختمان اداری از سال ۸۹ آغاز شد و تا سال ۹۷ […]

به گزارش خطرنگار، صبح روز سه شنبه ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان و برخی از مسئولان ورزش استان در اهواز به بهره برداری رسید.
کار شروع ساخت این ساختمان اداری از سال ۸۹ آغاز شد و تا سال ۹۷ به پایان رسید ؛ برای ساخت این پروژه مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.
ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان یک هزار و ۸۰۰ مترمربع در چهار طبقه است.
ساختمان هتل ورزش خوزستان نیز امروز با حضور وزیرورزش و جوانان به بهره برداری رسبد، این ساختمان با یک هرار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است .
کار تکمیل ساخت این هتل که ۱۲ سال نیمه کاره مانده بود از سال ۹۶ از سرگیری شد و سال ۹۷ به پایان رسید .
استخر آزادی اهواز یکی دیگر از پروژه های نیمه کاره و رها شده ، که ساختمان آن هشت سال نیمه تمام مانده بود و درسال گذشته از سرگیری شد، با حضور مسعود سلطانی فر به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی این استخر با ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در سال جاری به پایان رسید و برای ساخت آن ۳۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از ساختمان در دست ساخت هیات های ورزشی و خوابگاه هیات بسکتبال استان بازدید کرد.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


ورزش


وزیر ورزش


خوزستان


اداره کل ورزش

نظرات بسته شده است.