از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71796

189 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، مسابقات وزنه برداری جانبازان قهرمانی استان کردستان روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آبان با حضور ۲۵ وزنه بردار جانباز در قالب چهار تیم از بانه، سقز، مریوان و سنندج در سالن آزادگان شهر بانه برگزار شد.رئیس اداره ورزش و جوانان بانه گفت: قهرمانان اوزان مختلف این مسابقات به عنوان […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، مسابقات وزنه برداری جانبازان قهرمانی استان کردستان روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آبان با حضور ۲۵ وزنه بردار جانباز در قالب چهار تیم از بانه، سقز، مریوان و سنندج در سالن آزادگان شهر بانه برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بانه گفت: قهرمانان اوزان مختلف این مسابقات به عنوان تیم وزنه برداری جانبازان کردستان برای شرکت در ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رامسر انتخاب شدند.
جلال مرادی افزود: مسابقات وزنه برداری جانبازان استان کردستان در هشت وزن از ۵۹ کیلوگرم تا ۱۰۷ کیلوگرم برگزار شد که تیم بانه با کسب ۹۵ امتیاز و هفت مدال طلا و یک نقره اول شد.
وی اظهار داشت: تیم های سنندج با کسب ۶۹ امتیاز «سه مدال طلا و سه نقره» و تیم سقز با کسب ۴۴ امتیاز «یک مدال طلا و ۲ نقره» به ترتیب دوم و سوم شدند.
تیم وزنه برداری جانبازان بانه در پنجمین دوره مسابقات کشوری که سال گذشته در رامسر برگزار شده بود در قالب تیم نماینده استان کردستان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد و مقام سوم تیمی را کسب کرد.
شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
۷۴۹۶/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


ورزش


وزنه برداری


قهرمانی کردستان


جانبازان

نظرات بسته شده است.