از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71153

129 بازدید

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعل کامرانی صالح افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در شهر همدان و رها شدن خودروها پس از سرقت لوازم و قطعات، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.وی اضافه کرد: پس از تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و در […]

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعل کامرانی صالح افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در شهر همدان و رها شدن خودروها پس از سرقت لوازم و قطعات، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پس از تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی به ۲۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: بگفته سارق، وی خودروهای مدل پایین فاقد سیستم ایمنی را سرقت کرده و قطعات و محتویات آن را به ۲ مالخر فروخته است همچنین سه دستگاه از این خودروها برای اوراق شدن و فروش نزد فرد دیگری است.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: با راهنمایی متهم، در بازرسی از محل اقامت خریدار خودروها، ۳ دستگاه خودرو مسروقه کشف و متهم دوم نیز دستگیر و به همراه خودروهای مسروقه به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی گفت: با راهنمایی متهمان، ۲ تن از خریداران قطعات لوازم مسروقه دستگیر و هر چهار نفر به مرجع قضائی معرفی شدند.
یکهزار سارق از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه شناسایی و دستگیر شدند که ۱۵۰ تن از آنها سارقان حرفه ای منزل، خودرو و احشام بودند.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


انتظامی


سرقت خودرو


پراید

نظرات بسته شده است.