از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71151

163 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، این دوره از رقابت ها در رده های سنی کمتر از ۱۲ سال و کمتر از ۱۴ سال در ۹ دور به روش سوییسی در رشت برگزار شد. در پایان این رقابت ها و در مسابقات شطرنج رده سنی کمتر از ۱۲ سال پسران ، رضا مهدوی از استان قزوین […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، این دوره از رقابت ها در رده های سنی کمتر از ۱۲ سال و کمتر از ۱۴ سال در ۹ دور به روش سوییسی در رشت برگزار شد.
در پایان این رقابت ها و در مسابقات شطرنج رده سنی کمتر از ۱۲ سال پسران ، رضا مهدوی از استان قزوین با کسب هشت امتیاز عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد، آرتین اشرف با کسب هفت امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و برسا تسلیمی از گیلان نیز با کسب هفت امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر در رتبه سوم قرار گرفت.
همچنین در پایان مسابقات شطرنج رده سنی کمتر از ۱۴ سال ، آرین برادران تمدن با کسب هشت امتیاز مقام قهرمانی کشور را کسب کرد، سیدکیان پورموسوی از استان مازندران نیز با کسب هشت امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر مقام دوم را به خود اختصاص داد و سید امیررضا رضوی از خراسان رضوی با کسب شش و نیم امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی پسران کشور، حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.
ورزشکاران حاضر در رقابت های شطرنج کمتر از ۱۲ و کمتر از ۱۴ سال قهرمانی پسران کسور، به مدت یک هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
۷۲۸۵ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


ورزش


شطرنج


قهرمانی کشور

نظرات بسته شده است.