از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65026

125 بازدید

محمدجواد متقیان‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به وضعیت آماده سازی تیم تیراندازی بانوان قم برای شرکت قوی در نخستین حضور خود در مسابقات لیگ برتر افزود: شرایط آماده سازی تیم خوب است و تمرینات از یک ماه پیش آغاز شده و مرحله نهایی جذب بازیکن های مورد نیاز […]

محمدجواد متقیان‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به وضعیت آماده سازی تیم تیراندازی بانوان قم برای شرکت قوی در نخستین حضور خود در مسابقات لیگ برتر افزود: شرایط آماده سازی تیم خوب است و تمرینات از یک ماه پیش آغاز شده و مرحله نهایی جذب بازیکن های مورد نیاز برای حضور در این مسابقات در حال انجام است.
وی تعداد اعضای تیم های حاضر در لیگ برتر را ۱۴ ورزشکار اعلام کرد و گفت: انعقاد قرارداد هفت ورزشکار در رشته تفنگ بادی و ۶ تیرانداز در رشته تپانچه بادی نهایی شده است و در روزهای آینده نیز انعقاد قرارداد آخرین ورزشکار در رشته تپانچه نهایی می شود.
متقیان، استفاده از ورزشکاران بومی را اولویت این هیات برای حضور در لیگ برتر دانست و ادامه داد: از ۱۴ عضو تیم بانوان در لیگ برتر تیراندازی باید چهار ورزشکار جوان زیر ۲۱ سال و ۱۰ ورزشکار بزرگسال باشد که در هر هفته هشت ورزشکار به مصاف تیم های حریف می روند.
وی افزود: تیم تیراندزای بانوان قم برای نخستین بار است که در مسابقات لیگ برتر کشور حضور می یابد و به دلیل این که اکثر تیراندازان قوی کشور در این مساقات حضور دارند، بانوان تیرانداز قم کار سختی را در این مسابقات در پیش دارند.
وی اظهار داشت: اولویت نخست مربیان، حفظ تیم در لیگ برتر است ولی در بخش تفنگ بادی نیم نگاهی به کسب مقام در این مسابقات نیز داریم.
متقیان ادامه داد: در لیگ برتر بانوان که با حضور هفت تیم در هفت هفته برگزار می شود، به دلیل کمبود امکانات برگزاری این مسابقات در استان ها، رقابت ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود و استان هایی که به عنوان میزبان تعیین می شوند، تنها هزینه برگزاری این مسابقات را پرداخت می کنند.
تیم تیراندازی بانوان قم فصل گذشته در لیگ دسته اول کشور حضور داشت که نتوانست به لیگ برتر صعود کند اما پس از انصراف یکی از تیم‌ها، موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ برتر شد. طبق قرعه کشی صورت گرفته، تیم تیراندازی بانوان قم با تیم‌های نیروی زمینی ارتش، مقاومت، پاس، هیات قزوین، هیات خراسان رضوی و هیات همدان همگروه شده است و مسابقات خود را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کند. هفته نخست لیگ برتر تیراندازی از ۶ مهرماه آغاز می شود.
۷۴۰۴/ ۱۱۷۵

انتهای پیام /*


ورزش


هیات تیراندازی قم


لیگ برتر بانوان


قم

نظرات بسته شده است.