از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64622

120 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی حسین حسین زاده روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای شناسایی آسیب های فضای مجازی باید مباحث کلیدی تر گفته شود و راهکار مناسبی برای جلوگیری از این آسیب ها عنوان شود.وی با اشاره به این که معتقدم در کارگروه جوانان […]

به گزارش خطرنگار، علی حسین حسین زاده روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای شناسایی آسیب های فضای مجازی باید مباحث کلیدی تر گفته شود و راهکار مناسبی برای جلوگیری از این آسیب ها عنوان شود.
وی با اشاره به این که معتقدم در کارگروه جوانان باید مباحث تخصصی تر بیان شود و مواردی که مسئولان عنوان کردند تکراری هستند افزود: ما باید نسل نوجوان و جوان خود را از همان ابتدا و از طریق آموزش و پرورش با آسیب های فضای مجازی آشنا کنیم.
معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اگر قصد داریم از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم ابتدا باید زیرساخت های اجتماعی، روانشناسی و جامعه شناسی این موضوع را فراهم کنیم و سپس نسل جوان را سمت بهره گیری صحیح از فضای مجازی سوق دهیم.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به فعالیت ۷۰ سازمان مردم نهاد در استان اشاره کرد و گفت: این انجمن ها تاکنون بیش از ۴۰ برنامه و کارگروه در زمینه فضاز مجازی برگزار کردند.
وی عنوان کرد: با توجه به فعالیت های گسترده سمن های استان در زمینه های مختلف، با دستور استاندار به زودی دفتر مجمع جوانان استان راه اندازی می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به تفاهم نامه همکاری با صندوق کار آفرینی و بانک رسالت استان در جهت حمایت از طرح های ملی در زمینه اشتغال اشاره کرد و گفت: در این راستا سه طرح اپلیکشنی با حمایت این اداره توسط سازمان های مردم نهاد راه اندازی شد.
۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


ستاد جوانان


معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان


حسین زاده

نظرات بسته شده است.