از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64612

91 بازدید

به گزارش خطرنگار، مشیرالحق عابدی شنبه شب در نشست مشترک کارگروه اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان جنوبی به ریاست استاندار ظهار داشت: شهرستان هایی که عملکرد بهتری در پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری داشته اند در اولویت این ارتباط قرار دارند. وی گفت: پرداخت میزان تسهیلات و رقم قراردادهای […]

به گزارش خطرنگار، مشیرالحق عابدی شنبه شب در نشست مشترک کارگروه اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان جنوبی به ریاست استاندار ظهار داشت: شهرستان هایی که عملکرد بهتری در پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری داشته اند در اولویت این ارتباط قرار دارند.
وی گفت: پرداخت میزان تسهیلات و رقم قراردادهای منعقد شده نشان می دهد که نگاه ویژه ای به مباحث اشتغالزایی در استان وجود دارد.
معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۲۹ میلیارد تومان انعقاد قرارداد طرح اشتغال روستایی و عشایری در استان نتیجه نگاه ویژه به مباحث اشتغالزایی است.
وی در تشریح گزارشی از کمیته پنج نفره استان برای بررسی طرح های اشتغال گفت: با توجه به رصد استان های همجوار چنین کمیته ای در سایر استان ها وجود ندارد اما با تدبیر شخص استاندار این کمیته در خراسان جنوبی نهادینه شد.
عابدی افزود: ۷۰۳ میلیارد تومان برای طرح های مصوب و معرفی شده به بانک ها در کمیته پنج نفره رسیدگی و ۲ هزار و ۳۸۰ طرح هم بررسی شده است.
وی با اشاره به جلسات اخیر این کمیته گفت: طرح بز سانن تا زمان اعلام پروژه هایی با قابلیت اجرایی توسط متولیان، از لیست کمیته حذف شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بازرسی طرح هایی که عملا به قابلیت اجرا رسیده برای بررسی درصد اشتغال ایجاد شده توسط دفتر بازرسی استانداری قابل پیگیری است.
وی گفت: طرح پژوهشی برای بررسی عملکرد استان در تامین مالی سال های ۹۰ تا ۹۵ با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان اقتصاد و دارایی استان و دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری اجرا و گزارش آن ارایه می شود.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


اشتغال


تسهیلات بانکی


فرمانداران

نظرات بسته شده است.