از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64426

128 بازدید

به گزارش خطرنگار، سرهنگ داود ابراهیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه ملایر در این رزمایش ۳۰ گروه جهادی بود که در مرحله نخست ۴۰ گروه جهادی از ۹ شهریور برای خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند و تا ۲۹ شهریورماه ادامه دارد.وی افزود: این گروه های جهادی در عرصه های […]

به گزارش خطرنگار، سرهنگ داود ابراهیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه ملایر در این رزمایش ۳۰ گروه جهادی بود که در مرحله نخست ۴۰ گروه جهادی از ۹ شهریور برای خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند و تا ۲۹ شهریورماه ادامه دارد.
وی افزود: این گروه های جهادی در عرصه های مختلفی همچون عمرانی، فرهنگی، آموزش کشاورزی و مقابله با آفات کشاورزی و مقابله با آسیب های اجتماعی در نقاط حاشیه شهر در منطقه امامزاده عبدالله(ع)، ۱۶ متری شمس آباد، سرجو، جعفر آباد و چندین روستای محروم فعالیت می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در مرحله دوم رزمایش نمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول الله(ص) روز ۱۷ شهریور ماه گردان های بیت المقدس نمایش اقتدار دارند که تا صبح روز ۱۸ شهریورماه ادامه دارد.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: این رزمایش از میدان امام خمینی(ره) ملایر آغاز می شود و با حرکت از میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب به سمت اردوگاه حرکت می کنند.
وی برگزاری این رزمایش اقتدار را در راستای ناامید کردن دشمنان و استکبار جهانی، تزریق امید در بین مردم و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان عنوان کرد و افزود: در این مرحله ۲ گردان بیت المقدس از شهرستان ملایر در رزمایش شرکت می کنند.
سرهنگ ابراهیمی گفت: مرحله سوم رزمایش نیز پنجم مهرماه در مرکز استان همدان برگزار می شود که بسیجیان استان یک رزمایش ۲۰ هزار نفری را به نمایش می گذارند.
وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار بسیجی ملایری در رزمایش ۲۰ هزار نفری استان شرکت می کنند بیان کرد: با نمایش اقتدار بسیج سپاهیان محمدرسول الله(ص) بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را ناامید خواهیم کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۸۰ نفر روز در این شهرستان به اردوهای جهادی اعزام شدند که ۳۲۵ نفر شامل ۲۶ گروه در قالب ارودهای یکروزه جهادی بوده است.
سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه در این اردوها ۱۰۰ کارگاه مشاوره ای توسط بسیج جامعه زنان انجام شد بیان کرد: این اردوها بیشتر در حوزه های عمرانی، فرهنگی شامل دیوارنویسی، زیباسازی، اهدای سبد کالا به نیازمندان، برداشت محصول، انجام کارهای مشاوره ای، طب سنتی و کارگاه های سلامت در مناطق محروم فعالیت می کنند.
وی یادآور شد: همچنین ۱۵۰ نفر روز شامل ۱۵ گروه نیز در قالب اردوهای سه روزه جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند و در طرح همگام با کشاورزی با کشاروزان همکاری کردند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر اعزام ۱۸۰ نفر روز شامل ۱۷ گروه در قالب اردوهای جهادی هفت روزه و فعالیت در راستای فعالیت های عمرانی و خدماتی را از دیگر برنامه ها عنوان و اظهار داشت: علاوه بر این ۲۵ نفر روز شامل ۲ گروه نیز در قالب اردوهای جهادی ۱۰ روزه به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.
سرهنگ ابراهیمی یادآور شد: اردوهای جهادی ۱۰ روزه در فعالیت های عمرانی همچون کمک به ساخت طرح های کمیته امداد، ساخت چهار منزل، مرمت مسجد، آبرسانی و ساخت منزل در روستای ‘سنگ ده’ و ساخت منزل برای مستمندان در روستاهای حسین آباد و قلعه میرفتاح مشارکت کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۸ گروه جهادی دارای شناسنامه در این شهرستان داریم که فعالیت های مختلفی در راستای محرومیت زدایی انجام می دهند.
سرهنگ ابراهیمی به اردوهای طرح هجرت ۱۰ روزه دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان بسیجی از ابتدای تیرماه امسال بیش از ۱۱۰ نفر روز در قالب ۱۸ گروه فعالیت های خود را برای زیباسازی مدارس انجام دادند.
وی از دیگر خدمات همچنین به ساخت یک منزل مسکونی در روستای آورزمان ملایر اشاره و بیان کرد: این منزل مسکونی برای یکی از نیازمندان روستا توسط مجموعه بسیج پیشکسوتان با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال و با همکاری کمیته امداد و بهزیستی ساخته شد.
سرهنگ ابراهیمی گفت: بسیج سازندگی ملایر با همکاری استان در راستای محرومیت زدایی، نسبت به آبرسانی در روستای آشاق قلعه، خرید یک قطعه زمین برای ساخت و توسعه مسجد منطقه جعفرآباد ملایر اقدام کرد.
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح کرامت نیز ساخت یک پایگاه فرهنگی را در منطقه ۱۶ متری دوم شمس آباد ملایر در دست ساخت داریم.
سرهنگ ابراهیمی خواستار همراهی و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان برای پیشبرد اهداف شد و اظهار داشت: با یک هم افزایی می توانیم دشمن را برای همیشه ناکام و امید را در بین مردم تقویت کنیم.
به گزارش خطرنگار، رزمایش نمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول ‌الله (ص) ۲ توسط سپاه در ۳۲ استان کشور با استعداد ۷۰۰ هزار نفر طراحی شده است که ۱۰۰ هزار نفر از تهران و البرز و ۶۰۰ هزار نفر از سایر استان‌های مشارکت دارند.
فعالیت۴۰ گروه جهادی از شهرستان ملایر نیز در این رزمایش آغاز شد که از نهم تا ۲۹ شهریورماه در حال برگزاری است.
۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


سیاسی


رزمایش


محمدرسوال الله


سپاه ناحیه ملایر

نظرات بسته شده است.