از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63397

132 بازدید

«حکمت حاجی اف» روز جمعه در پاسخ به خبرنگار خطرنگار، در مورد دیدار سه جانبه روسای جمهوری ایران ، ترکیه و روسیه در تبریز، اظهار داشت: جمهوری آذربایجان با حمایت از گفتمان و همکاری های منطقه ای به توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه سهم خود را ادا کرده است . روحانی ، پوتین […]

«حکمت حاجی اف» روز جمعه در پاسخ به خبرنگار خطرنگار، در مورد دیدار سه جانبه روسای جمهوری ایران ، ترکیه و روسیه در تبریز، اظهار داشت: جمهوری آذربایجان با حمایت از گفتمان و همکاری های منطقه ای به توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه سهم خود را ادا کرده است .
روحانی ، پوتین و اردوغان روسای جمهوری ایران ، روسیه و ترکیه هفتم سپتامبر برابر با ۱۶ شهریور ماه ، درباره بحران سوریه در شهر تبریز دیدار و مذاکره خواهند کرد.
وی افزود: جمهوری آذربایجان مبتکر ساز و کارهای سه جانبه بعنوان رویه ای برای تکمیل روابط دوجانبه بوده است و در این راستای بطور فعال مشارکت دارد.
حاجی اف گفت: در حال حاضر جمهوری آذربایجان در قالب «همکاری های جمهوری آذربایجان –ایران –ترکیه» ،« جمهوری آذربایجان – ایران – روسیه» ، «جمهوری آذربایجان – گرجستان – ترکیه » تعاملات سه جانبه با کشورهای منطقه دارد .
وی اظهار داشت : بنا بر این جمهوری آذربایجان در سیاست های خود همواره از این قبیل گفتمان و مساعی کمک کننده به همکاری های متقابل حمایت کرده است .
خاورم ** ۳۳۷** ۱۵۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


جمهوری آذربایجان


همکاری های منطقه ای

نظرات بسته شده است.