از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61142

122 بازدید

به گزارش خطرنگار، سورنا ستاری در حاشیه دیدار از شرکت های دانش بنیان مجتمع پارک علم و فناوری در قطب صنعتی شهرکرد از طرح پرینتر سه بعدی تولید محافظ قالب ماسه ای و دستگاه شبیه ساز تراشکاری و CNC مخترعان جوان چهارمحال و بختیاری رونمایی کرد.رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح […]

به گزارش خطرنگار، سورنا ستاری در حاشیه دیدار از شرکت های دانش بنیان مجتمع پارک علم و فناوری در قطب صنعتی شهرکرد از طرح پرینتر سه بعدی تولید محافظ قالب ماسه ای و دستگاه شبیه ساز تراشکاری و CNC مخترعان جوان چهارمحال و بختیاری رونمایی کرد.
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پرینتر ۳ بعدی ظرف مدت ۵ سال با هزینه ۲٫۵ میلیارد ریال طراحی و ساخته شده است.
اسماعیل پیرعلی در حاشیه رونمایی از این طرح ها به خطرنگار، افزود: ارزش نمونه خارجی پرینتر ۳ بعدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است و کیفیت نمونه ایرانی را هم ندارد.
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال وبختیاری افزود: طرح شبیه ساز تراشکاری و CNC نیز نمونه خارجی ندارد و یک تیم ۸ نفره از نخبگان و مخترعان استان با هزینه ۵ میلیارد ریال آن را طراحی و تولید کرده اند.
به گزارش خطرنگار، هم اکنون ۱۳۰ شرکت دانش بنبان در این مجتمع فعال است که این شرکت ها سال گذشته بیش از ۱۷۰هزار دلار صادرات محصولات شبیه سازی آزمایشگاهی و نرم افزار داشته است.
پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم اکنون در انجمن پارک های علم و فناوری آسیا (ASPA) و اتحادیه جهانی پارک های علم و فناوری (IASP) عضویت دارد.
در این دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان استانداری و جمعی از مدیران و نخبگان استان حضور داشتند.
۲۰۹۷/۶۰۲۱

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


معاون علمی رئیس جمهور


طرحهای فناورانه


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.