از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61120

87 بازدید

به گزارش خطرنگار، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی شیوه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی در هفته دولت افزود: تدبیر و امید از ویژگی های دولت یازدهم و دوازدهم است در این ارتباط امروز دشمن و همه رقبای کشور این مزیت دولت را هدف قرار داده و در تلاش برای ترویج روحیه ناامیدی […]

به گزارش خطرنگار، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی شیوه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی در هفته دولت افزود: تدبیر و امید از ویژگی های دولت یازدهم و دوازدهم است در این ارتباط امروز دشمن و همه رقبای کشور این مزیت دولت را هدف قرار داده و در تلاش برای ترویج روحیه ناامیدی در بین مردم هستند.
وی با اشاره به چهلمین سال انقلاب اسلامی بیان کرد: در چنین شرایطی رسانه ها و روابط عمومی ها درهفته دولت به عنوان بهار فعالیت این قشر خدمات نظام را ارائه و در جامعه امید آفرینی کنند.
خورشیدی گفت: زایل کردن اعتماد مردم به نظام و سیستم از جمله دیگر هدف های دشمن است که ارتقای روحیه اعتماد بخشی در جامعه از دیگر وظایف رسانه ها و روابط عمومی هاست.
وی تاکید کرد: مردم حق دارند اطلاعات درست و شفاف را از منابع موثق دریافت کنند تنها در این صورت است که امید و اعتماد در جامعه رقم می خورد.
خورشیدی بیان کرد: روابط عمومی با کارکرد دوگانه خود هم باید اقدامات دستگاه را به اطلاع جامعه برساند و هم دیدگاه جامعه را درست، بدون سانسور و هدایت شده به مدیر منتقل کند.
وی تاکید کرد: اگر مسئولان روابط عمومی به کارکرد صحیح و به وظایف خود عمل کنند کارآمدی دستگاه در جامعه ارتقا می یابد و در این ارتباط مدیران باید همکاری لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با ارتقای امیدآفرینی و اعتماد بخشی به سیستم به ایجاد وحدت و انسجام در جامعه کمک می شود.
وی با تاکید بر ضرورت ارتباط مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها افزود: میزان ارتباط مدیران دستگاه های اجرایی را رسانه ها از جمله شاخصه های ارزیابی عملکرد مدیران در جشنواره شهید رجایی در سال آینده است.
خورشیدی اضافه کرد: مدیران نباید خود را از رسانه ها بی نیاز بدانند و از آنها دوری کنند بلکه در هر سطحی که باشند باید ارتباط قوی و موثری با مطبوعات داشته باشند.
وی با اشاره به شعار هفته دولت امسال شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی، خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی در تحقق این شعار سهم دارند و باید به وظایف خود عمل کنند.
خورشیدی اضافه کرد: امسال برخلاف میل دشمن به عنوان سال بلوغ، تکامل و پختگی انقلاب اسلامی است و باید کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در عمل ثابت کرد.
وی یادآور شد: باوجود همه مشکلات و تنگناها تعداد طرح ها و سرمایه گذاری صورت گرفته نسبت به سال گذشته ۲ برابر و به میزان ۱۰ هزارمیلیارد ریال است.
خورشیدی، بر ضرورت استفاده از ابزارهای نوین اطلاع رسانی و فاصله گرفتن از ابزارهای سنتی تاکید کرد.
وی با تاکید بر ارائه تولیدات کیفی محصولات خبری افزود: بعد از هفته دولت قرار است روابط عمومی نمونه و موفق در ارائه خدمات دولت و رسانه موفق در انتشار اخبار هفته دولت در استان معرفی شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: شاخص ترین طرح های افتتاحی امسال در هفته دولت پروژه های نیمه تمام تکمیلی، واحدهای تولیدی و طرح های اقتصادی راکد فعال شده با تسهیلات رفع موانع تولید است.
اسماعیل کاظمی افزود: بیان دستاوردهای چهل ساله نظام و عملکرد دولت تدبیر و امید از مهمترین وظایف دستگاه های اجرایی است که نقشی مهم در امید آفرینی دارد.
وی تقویت ارتباط با مردم، هم افزایی دستگاه های اجرایی وایجاد روحیه امید و تقویت اعتماد مردم به نظام را از وظایف مهم روابط عمومی ها عنوان کرد.
۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت ۹۷


امید


بوشهر

نظرات بسته شده است.