از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58703

87 بازدید

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این افراد در رشته‌های هندبال، واترپلو، کوراش و ژیمناستیک فعالیت می‌کنند.وی افزود: این هفت نماینده کهگیلویه و بویراحمد تا اواسط هفته جاری همراه با تیم‌های ملی عازم بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی می‌شوند.علوی بیان کرد: علی رحیمی، مجتبی حیدرپور و مهرداد صمصامی […]

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این افراد در رشته‌های هندبال، واترپلو، کوراش و ژیمناستیک فعالیت می‌کنند.
وی افزود: این هفت نماینده کهگیلویه و بویراحمد تا اواسط هفته جاری همراه با تیم‌های ملی عازم بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی می‌شوند.
علوی بیان کرد: علی رحیمی، مجتبی حیدرپور و مهرداد صمصامی از رشته هندبال، حسین خالدی تبار و پیمان اسدی از رشته شنا، شیرجه و واترپلو و طاهره آذرپیوند نیز از رشته کوراش در این دوره از بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند.
وی عنوان کرد: علاوه بر این ۶ ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد رحمان اکبری از مدرسان و کارشناسان رشته ژیمناستیک استان نیز از سوی فدراسیون به عنوان روانشناس تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی حضور خواهد داشت.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از ۱۸ آگوست تا ۲ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی مصادف با ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.
۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


ورزش


بازیهای آسیایی


ورزشکار


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.