از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58699

88 بازدید

به گزارش خطرنگار، سیدراضی نوری روز شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوش افزود:خبرنگاری رسالتی بسیار مهم و وظیفه ای سنگین است. خبرنگار از جنس مردم است و با درد مردم آشناست لذا باید به درستی و با شفافیت مسایل و مشکلات مردم را منعکس کند. وی گفت:خبرنگاران ضمن بیان مسایل و مشکلات جامعه […]

به گزارش خطرنگار، سیدراضی نوری روز شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوش افزود:خبرنگاری رسالتی بسیار مهم و وظیفه ای سنگین است. خبرنگار از جنس مردم است و با درد مردم آشناست لذا باید به درستی و با شفافیت مسایل و مشکلات مردم را منعکس کند.
وی گفت:خبرنگاران ضمن بیان مسایل و مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و بیان واقعیت ها راهکار ارائه کنند. اصحاب رسانه با انتشار غیر حرفه ای برخی اخبار اجازه سوء استفاده به دشمن را ندهند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین بر حل مشکلات معیشتی خبرنگاران شهرستان شوش تاکید کرد و افزود: با تلاش دستگاه های اجرایی باید مشکلات جامعه خبرنگاران شوش به ویژه مشکل مسکن آنها حل شود.
نوری با اشاره به کشته شدن پنجهزار خبرنگار و عکاس در جهان و زخمی شدن حدود ۸۰هزار خبرنگار اظهار داشت: این تعداد کشته و زخمی تصویر گر وظیفه سنگین یک خبرنگار است.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در خاتمه بر آموزش خبرنگاران تاکید کرد و گفت: خبرنگار باید خودش را به روز کند تا بتواند از تمام ظرفیت فضای مجازی برای انتشار و انعکاس واقعی اخبار و رویدادها استفاده کند.
فرماندار شهرستان شوش نیز خبرنگاری را کاری بزرگ پیچیده دانست و گفت:خبرنگاری یکی از پر مخاطره ترین شغل ها در جهان است.
عدنان غزی افزود:وظیفه اصلی ورسالت اصلی یک خبرنگار بیان مشکلات جامعه به صورت صحیح و انتقال آنها به مسئولان ذیربط است.
فرماندار شوش به روسای ادارات تعاون ،کار ورفاه اجتماعی و راه شهر سازی شهرستان شوش دستور داد تا پیگیر حل مشکل مسکن خبرنگاران این شهرستان باشند.
غزی همچنین بر ساماندهی خبرنگاران ،عکاسان ،کانالها و پایگاههای خبری شهرستان شوش تاکید کرد.
وی همچنین از رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شوش خواست ظرف مدت یک ماه انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان را تشکیل دهد.
فاطمه دیناروند رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شوش نیز در این آئین ضمن ارایه گزارش از انجمن خبرنگاران گفت:بزودی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان شوش ساماندهی و فعالیت خود را آغاز می کند.
به گزارش خطرنگار، علی سعدی مدیر مسئول نشریه صدای کرخه نیز به نمایندگی از اصحاب رسانه و جامعه خبرنگاران شهرستان شوش مسایل و مشکلات آنان را بیان کرد.
در این آئین از ۳۰ خبرنگار و عکاس خبری شهرستان شوش تجلیل شد.
۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان در سال ۱۳۷۷ به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
۷۲۸۰/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


رسانه


خبرنگار ۹۷


شوش

نظرات بسته شده است.