از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58214

76 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، دانی دانون روز چهارشنبه در واکنش به خبر نامزدی میشل باچیلت رئیس جمهوری پیشین شیلی بر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد این مطلب را منتشر کرد.وی افزود: ما از این خبر که تصدی کمیسر فعلی شورای حقوق بشر بشر به پایان رسیده است، خوش حالیم. خروجی کمیساریای زید رعد […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، دانی دانون روز چهارشنبه در واکنش به خبر نامزدی میشل باچیلت رئیس جمهوری پیشین شیلی بر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد این مطلب را منتشر کرد.
وی افزود: ما از این خبر که تصدی کمیسر فعلی شورای حقوق بشر بشر به پایان رسیده است، خوش حالیم. خروجی کمیساریای زید رعد الحسین شاهزاده اردنی زمانی که مساله اسرائیل مطرح می شد فرصت را برای دروغ و کذب از دست نمی داد.
سفیر رژیم صهیونیستی کمیسر فعلی حقوق بشر را از اینکه او حماس را یک سازمان خیرخواه می دانسته نه تروریستی به باد انتقاد گرفت و ادامه داد: در طول دوران ریاست وی، شورای حقوق بشر به یک تئاتر پوچ با ریاکاری و استاندارد دوگانه شایع در گزارش ها و رای گیری ها تبدیل شده بود.
ماموریت زید رعد الحسین بر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در آخر ماه اوت به پایان می رسد و در صورت کسب آرای لازم از مجمع عمومی این سازمان، خانم میشل باچیلت رئیس جمهوری پیشین شیلی عهده دار این مسئولیت خواهد شد.
در مدت ریاست زید بر این کمیساریا، قطعنامه های متعددی علیه تجاوزات و کشتار فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر صادر شد که متعاقب آن، آمریکا تصمیم گرفت در حمایت از صهیونیست ها، از این شورا خارج شود.
مقر این کمیساریا در ژنو سوئیس است که به موجب اعلامیه جهانی حقوق بشر ایجاد شده است.
اروپام*۱۴۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


رژیم صهیونیستی


شورای حقوق بشر


زید رعد الحسین

نظرات بسته شده است.