از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58034

123 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی مجد آرا، سه شنبه در مجمع انتخابی رئیس هیات همگانی فارس در شیراز بیان داشت: شورای راهبردی که هرساله به ریاست استاندار برگزار می شود، باید ابزار لازم از جمله جاده سلامت و پارک های ویژه بانوان را توسعه دهد و با پخش پیاده روی ها از صدا و سیما، شرایط […]

به گزارش خطرنگار، علی مجد آرا، سه شنبه در مجمع انتخابی رئیس هیات همگانی فارس در شیراز بیان داشت: شورای راهبردی که هرساله به ریاست استاندار برگزار می شود، باید ابزار لازم از جمله جاده سلامت و پارک های ویژه بانوان را توسعه دهد و با پخش پیاده روی ها از صدا و سیما، شرایط را برای بهتر استفاده کردن مردم از ورزش همگانی فراهم کند.
وی ادامه داد: با کمک روسای شهرستان ها در سال ۹۶ فدراسیون ورزش همگانی، عملکرد خوبی داشت و در بین سایر فدراسیون های ورزشی در زمینه آموزش و فعالیت ورزشی بانوان، رتبه اول را کسب کردیم.
مجد آرا افزود: استان فارس نیز در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه در کشور عملکرد خوبی داشته است و از رتبه شانزدهم به جایگاه نخست ارتقا یافته است.

** زیرساخت ها برای توسعه ورزش همگانی مهیا شود
مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم در این نشست گفت: نه تنها شهرداری ها بلکه تمام دستگاه های این استان در توسعه ورزش همگانی سهیم هستند و باید بکوشند تا مردم به راحتی ورزش کنند.
حیدر علی کامیاب کلانتری افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه باید در دستور کار هیات های ورزشی استان به ویژه هیات ورزش های همگانی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: این توقع بی جایی است که ما از مردم انتظار ورزش کردن داشته باشیم در حالی که زیرساخت‌های آن را در استان فراهم نکرده ایم.
وی گفت: در حوزه ورزش همگانی از سال ۹۴ تا کنون افزون بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع بر سرانه ورزشی این استان افزوده شده است.
در مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش همگانی فارس که با یک کاندیدا انجام شد، سیروس پاک فطرت با کسب ۱۹رای به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
۷۳۶۸ /۶۱۱۸

انتهای پیام /*


ورزش


همگانی


انتخابات


هیات

نظرات بسته شده است.