از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57365

70 بازدید

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی در حکمی «مظفر پاسدار شیرازی» را به سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع این مجموعه منصوب کرد. در این حکم انتصاب، تسهیل و روان سازی پشتیبانی فعالیتهای تمام بخش های سازمان، تحول فناورانه ماموریتها و خدمات، به سامان سازی […]

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی در حکمی «مظفر پاسدار شیرازی» را به سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع این مجموعه منصوب کرد.
در این حکم انتصاب، تسهیل و روان سازی پشتیبانی فعالیتهای تمام بخش های سازمان، تحول فناورانه ماموریتها و خدمات، به سامان سازی وضعیت نیروی انسانی، تلاش برای توسعه منابع مالی، به سامان سازی وضعیت مدیریتهای استانی و تلاش برای توسعه کالبدی متناسب با نیازهای آتی سازمان به عنوان وظایف معاون توسعه مدیریت و منابع کتابخانه ملی ایران عنوان شده است.
همچنین رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حکمی جداگانه، «هانیه گرائیلی» را به سرپرستی اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و اموربین‌الملل منصوب کرد.
در حکم انتصاب او بر تحقق ماموریتهایی همچون تثبیت مرجعیت گفتمانی سازمان از طریق تقویت بازنمود رسانه ای فعالیت های بخشهای مختلف سازمان، برنامه ریزی و هماهنگی در راستای توسعه کمی و کیفی رویدادهای فرهنگی، برنامه ریزی، ایجاد زمینه های مناسب به منظور برقراری ارتباط مستقیم بین مراجعان، اعضا و همکاران با ریاست سازمان، پاسخگویی به مسائل و شکایات مخاطبان و برنامه ریزی در راستای معرفی سازمان از طریق تقویت شمار بازدید گروه های مخاطبان از بخش های سازمان، تاکید شده است.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتابخانه ملی


انتصاب


سازمان اسناد

نظرات بسته شده است.