از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56993

150 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حسین عباسی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعامل، همدلی و همفکری موجب تسریع خدمت رسانی به مردم می‌شود اظهارداشت: در هیچ مجموعه‌ای یک نفر بتنهایی نمی‌تواند معجزه کند و به‌طور حتم باید فضای همدلی در آن مجموعه حاکم شود تا بتوان خدمتی شایسته ارائه داد. وی خدمت رسانی […]

به گزارش خطرنگار، ، حسین عباسی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعامل، همدلی و همفکری موجب تسریع خدمت رسانی به مردم می‌شود اظهارداشت: در هیچ مجموعه‌ای یک نفر بتنهایی نمی‌تواند معجزه کند و به‌طور حتم باید فضای همدلی در آن مجموعه حاکم شود تا بتوان خدمتی شایسته ارائه داد.
وی خدمت رسانی به مردم را موجب افزایش علاقه آنان به‌نظام عنوان و با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مناطق روستایی و کمتر برخوردار بیان کرد: ازآنجا که شهر و روستا متاثر از یکدیگر هستند و شهرستان باید متوازن توسعه داده شود تعهد می‌کنم بیشتر عمر کاری خود در شهرستان پیشوا را در روستاها سپری کنم.
عباسی افزود: فرمانداری متعلق به آحاد مردم شهرستان است، نماینده یک جریان، حزب و گروه نیست و فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت، یار، مددکار و غمخوار همه مردم خواهد بود.
فرماندار پیشوا همچنین بارگاه امامزاده جعفر(ع) پیشوا را فرصت مغتنمی برای جذب گردشگر دانست و بر معرفی بیشتر این مکان مذهبی تاکید کرد.
عباسی هفته گذشته به عنوان سرپرست فرمانداری پیشوا معرفی شد و پیش از این معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری این شهرستان بود.
شهرستان پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


خدمت رسانی


فرماندار


ورامین

نظرات بسته شده است.