از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56433

103 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدرضا خباز چهارشنبه شب در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار داشت: این مشکلات را به وزیران هم عرضه کرده ام و از وزاتخانه ها خواستم برای تحقق اهداف تعیین شده این استان را در رفع مشکلات کمک کنند.وی، پروژه ریلی مشهد- بجنورد- گرگان را از مهم […]

به گزارش خطرنگار، محمدرضا خباز چهارشنبه شب در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار داشت: این مشکلات را به وزیران هم عرضه کرده ام و از وزاتخانه ها خواستم برای تحقق اهداف تعیین شده این استان را در رفع مشکلات کمک کنند.
وی، پروژه ریلی مشهد- بجنورد- گرگان را از مهم ترین پروژه های استان عنوان کرد و افزود: حل هر مشکل راه مخصوص خود را دارد که تلاش داریم تا برای رفع معضلات برنامه ریزی های خوبی انجام شود.
خباز در باره ارتباط با رسانه ها گفت: من رسانه ای هستم و با رسانه ها ارتباط بیشتری خواهیم داشت.
وی خاطر نشان کرد: البته باید یک انسجام در این باره ایجاد شود، اگر هدف ها در فعالیت های رسانه ای، سربلندی، رشد و توسعه استان باشد که حتما هست، همه باید در همین راستا گام برداریم.
خباز تصریح کرد: مصاحبه کننده و مصاحبه شونده باید در مسیری گام بردارند که بستر ساز توسعه و پیشرفت استان باشد.
وی بر هم افزایی و تعامل تاکید کرد و گفت: انگشتان دست وقتی مشت می شود، خیلی کارها می توان انجام داد.
وی در باره تاثیر تصمیم مجلس برای منع به کارگیری بازنشستگان در ادامه کارش در مسند استانداری خراسان شمالی گفت: قانون تا تصویب شود، مراحلی دارد و منع به کارگیری بازنشستگان هنوز در مراحل اول است.
استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این زمینه اکنون مانعی برای برنامه ریزی ها وجود ندارد.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


توسعه


حل مشکلات


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.