از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 55322

179 بازدید

به گزارش خطرنگار، ابراهیم نوروزی فر عصر روز شنبه در بازدید از نمایشگاه اقوام ایرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه لباس اقوام برگرفته از رنگ های شاد و مدل های مناسب فرهنگ و اقلیم کشور است، افزود: یکی از مزایای برگزاری نمایشگاه لباس اقوام ترویج فرهنگ ایرانی است .وی اظهار داشت: جوانان و […]

به گزارش خطرنگار، ابراهیم نوروزی فر عصر روز شنبه در بازدید از نمایشگاه اقوام ایرانی در جمع خبرنگاران
با اشاره به اینکه لباس اقوام برگرفته از رنگ های شاد و مدل های مناسب فرهنگ و اقلیم کشور است، افزود: یکی از مزایای برگزاری نمایشگاه لباس اقوام ترویج فرهنگ ایرانی است .
وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان با بازدید از این نمایشگاه می توانند از سنت های اقوام مختلف کشور مطلع شوند.
نوروزی فر با اشاره به نقش بانوان در برگزاری نمایشگاه لباس اقوام، خاطرنشان کرد: بیشتر تولیدکنندگان لباس اقوام در این نمایشگاه را بانوان تشکیل داده اند وبیانگر توانمندی های این قشر در جامعه است.
وی آشنایی مردم با لباس، هویت، فرهنگ ایرانی و حجاب و عفاف را از جمله نتایج مثبت برگزاری نمایشگاه لباس اقوام اعلام کرد و گفت: باید زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که لباس‌های سنتی اقوام به لباس‌های کاربردی و مورد استفاده تبدیل شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید زمینه های لازم برای حضور بانوان در امور تخصصی این قشر فراهم شود، تصریح کرد: مسئولان مربوطه در این رابطه باید اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد حضور بانوان در عرصه های مدیریتی باشیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به نقش بانوان در هشت سال جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: بانوان در این بازه زمانی افتخار آفرینی کردند و در تمام صحنه های جنگ با حضور در پشت جبهه به رزمندگان خدمات رسانی می کردند و نقش مهمی در پیروزی ایران داشتند‌ که این مهم نشان از توانایی ها و ظرفیت های بانوان ایرانی است.
۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


البرز


بسیج رسانه


نمایشگاه اقوام

نظرات بسته شده است.